با اتهام زنندگان برخورد کنید

درخواست کانون داوران از دستگاه قضایی

پس از قضاوت بحث برانگیز در دیدار سپاهان و پرسپولیس

قهرمانی: دایی در حدی نیست که جوابش را بدهم

پس از صحبت های جنجالی که علی دایی علیه محسن قهرمانی داور دیدار سپاهان- پرسپولیس انجام داد این داور پاسخ سرمربی پرسپولیسی ها را داد.
کد خبر: ۵۹۹۲۲۷
قهرمانی: دایی در حدی نیست که جوابش را بدهم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ دایی در گفت و گوی اخیر خود اتهاماتی را به قهرمانی وارد کرد و او را تلویحا داوری معرفی نمود که رشوه می گیرد. خبرنگار بانک ورزش در اصفهان سراغ محسن قهرمانی رفت و نظر او را در مورد این بخش از حرف های دایی جویا شد که قهرمانی گفت: «دایی در حدی نیست که بخواهم جوابش را بدهم. او باید این حرف هایش را ثابت کند. من تا آخر این ماجرا را پیگری می کنم تا ببینیم چه کسی راست می گوید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
یعقوبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
بازم می گم تو هم در حدی نبودی كه بازی به اون مهمی رو قضاوت كنی.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
این قهرمانی معلوم نیست از كجا اومده الان چند ساله كه با نا داوریهاش داره به پرسپولیس ضربه میزنه................خدا جوابشو بده انشا الله
قرمز قرمز قرمز قرمز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
آخه یك نفر نیست به این آقای قهرمانی بگه تو كجای فوتبالی كه علی دایی را در حد نمیدانی بنده خدا تمام دنیا فوتبال ایران را با نام علی دایی میشناسند ولی تو ایران خودمان نیز هستند فوتبالیهایی كه تو را نمیشناسند قبول كن كه تو در حد دایی نیستی/
مهران از تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
۰
۰
با اینكه علی دایی فوتبالیست بزرگی هستش ولی حاكم شرع نیست كه یك نفر را به جرم رشوه گیری محكوم كند من از آقای دایی خواهش می كنم كه از آقای قهرمانی و جامعه داوری معذرت خواهی كند.

نیازمندی ها