رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان – مجارستان

شانس ایران برای کسب 2 برنز

مسعود اسماعیل پور و احسان لشگری با شکست از کشتی گیران روس و کوبایی ، باید شانس خود را برای کسب مدال برنز دو وزن 60 و 84 کیلوگرم جست و جو کنند .
کد خبر: ۵۹۸۱۴۶
شانس ایران برای کسب 2 برنز

به گزارش جام جم ورزشی، روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان از بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.


در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل حاجی علی اف از آذربایجان با نتیجه  9 بر 7 و در یک کشتی سخت و نفسگیر به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد ریس هامفری از آمریکا را در یک کشتی نفسگیر با نتیجه 9 - 8 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اسماعیل پور در این مرحله به مصاف  بخان گوی گریف از روسیه رفت و طی مبارزه ای پر انتقاد مغلوب حریف خود شد تا برای کسب مدال برنز ، شانس خود را جست و جو کند .


در وزن 84 کیلوگرم احسان لشگری در دور اول با نتیجه 9 بر صفر خوان مارتینز از کلمبیا را شکست داد. وی در دور با نتیجه  7 بر صفر شامیل کودیا ماگمدوف از روسیه را مغلوب کرد. لشگری در دور سوم با نتیجه 6 بر 3 و ضربه فنی داتو ماراساگیشویلی از گرجستان و نفر سوم رقابتهای المپیک لندن را از پیش رو برداشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف رنیریز سالاس پرز از کوبا رفت و با شکست در این مبارزه ، به گروه بازنده ها رفت تا شانس خود را برای کسب مدال برتز جست و جو کند.

 
در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست دولت شابانبای از قزاقستان دارنده دو مدال برنز آسیا را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه  4 بر یک آیال لازاریف از قرقیزستان را مغلوب کرد. قاسمی در دور سوم مقابل ترول دلاگنف دارنده مدال برنز جهان از آمریکا با نتیجه صفر- 7 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل زاسایف از اوکراین، قاسمی از دور رقابت‌ها کنار رفت .در این وزن حاجی مراد گاتسالوف از روسیه و زاسایف از اوکراین به دیدار فینال راه یافتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها