حسین خطیبی با اشاره به آمادگی تیمش برای تیم دایی کری خواند و گفت، پرسپولیسی‌ها بازی راحتی مقابلشان نخواهند داشت.
کد خبر: ۵۹۶۵۱۱
خطیبی: پرسپولیس بازی راحتی با ما نخواهد داشت

 مربی گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس تهران در هفته‌ نهم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: فردا مهمان تیمی خواهیم بود که مدعی جدی قهرمانی است. پرسپولیس بازیکنان بزرگ و کادرفنی خوبی دارد و ما ضمن احترامی که برای این تیم و علی دایی قائلیم، به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. افتخار ما این است که با بازیکنان جوان و جویای نام کار می‌کنیم و به دنبال جایگاه خوبی در جدول هستیم.

وی افزود: پرسپولیس فردا بازی سختی خواهد داشت. بازیکنان ما در این هفته‌ تمرین‌های خوبی کرده‌ و سرحال‌ هستند، ان‌شاءالله با دست پر از بازی بیرون خواهیم آمد. محرومی هم نداریم و تنها مهدی قریشی مصدوم است.

به گزارش ایسنا ،حسین خطیبی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای عبور از خط دفاعی مستحکم پرسپولیس دارد، تصریح کرد: ما روی گلزنی تمرین ‌کرده‌ایم و حتما فردا موقعیت‌هایی را به دست می‌آوریم که اگر دقت کنیم به گل خواهیم رسید. به دنبال بازی زیبا و هجومی هستیم تا ان‌شاءالله کسانی که در تلویزیون و استادیوم بازی را تماشا می‌کنند، شاهد بازی خوبی باشند.

مربی گسترش فولاد تبریز همچنین درباره حمایت تماشاگرانش در تهران عنوان کرد: هر وقت تیم‌های تبریزی در آزادی بازی داشته‌اند، حمایت شده‌اند. آذری‌های مقیم تهران به ورزشگاه می‌آیند، امیدواریم که فردا هم هواداران تبریزی ما را تنها نگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها