وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در جمع نمایندگان کنگره آمریکا گفت: کشورهای عربی گفته‌اند پول هرگونه دخالت نظامی آمریکا در سوریه را می‌دهند.
کد خبر: ۵۹۴۳۴۱
کشورهای عرب پول حمله به سوریه را می‌دهند

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه، جان کری گفت: کشورهای عربی گفته‌اند هزینه این کار را تقبل می‌کنند و کمک هم می‌کنند. این پیشنهاد الان روی میز است.

وی افزود: این پیشنهاد ، پیشنهاد مهمی است.

کری گفت: برخی از این کشورها گفته‌اند اگر آمریکا آماده باشد خودش به تنهایی همه کارها را بکند، آنها پولش را می‌دهند. آنها تا این حد برای این کار خودشان را وقف کرده‌اند.

ترکیه ، اسرائیل ، آمریکا و برخی کشورهای عربی مانند عربستان ،‌ قطر و امارات در توطئه ای از پیش طراحی شده طرح حمله به سوریه را دنبال می کنند.

چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه در جمع نمایندگان کنگره آمریکا گفت: تخمین می‌زند حمله نظامی محدود به سوریه ده‌ها میلیون دلار هزینه داشته باشد.

وی گفت: وضعیت‌های مختلف را بررسی و هزینه‌های مختلف را محاسبه کرده و به این رقم رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مقصودلو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
۰
۰
آقای كری خودتی ! این آقایون بدون حمله هم پول بشما میدهند كه در قدرت بمانند ،پس آدم كشی را بهانه نكنید،چرا شما خودتان را كلانتر جهان میدانید ، آیا شما در عراق و افغانستان از بمب هایی با اورانیوم ضعیف شده استفاده نكردی؟آیا این جنایت كم بود ؟چند نسل ملت عراق باید فرزندهای معیوب بدنیا بیاورند جواب این جنایت را كی میدهد؟

نیازمندی ها