هفتاد و هفتمین دربی سنتی پایتخت جمعه در آزادی برگزار می شود، در این دربی به نظر می رسد تجربه آبی ها بیشتر باشد.
کد خبر: ۵۹۳۹۵۶
تجربه آبی ها به قرمزها می چربد

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ با تجربه ترین بازیکن دربی کسی نیست جز فرهاد مجیدی کاپیتان آبی ها که تا به حال 15 مرتبه در این مسابقه بزرگ به میدان رفته است. او در 15 باری که در دربی بازی کرده 4 گل هم به ثمر رسانده تا در میان برترین گلزنان کنونی آبی ها در دربی نیز نفر اول باشد.

/Media/Image/1392/06/12/635138283023358060.jpg

بعد از او امیر حسین صادقی قرار دارد که با 14 بار بازی کردن در دربی دیگر با تجربه مسابقه بزرگ فردا محسوب می شود. او در 14 مرتبه ای که در دربی به میدان رفته یک گل هم زده است. پژمان منتظری و  آرش برهانی هر کدام با 13 بار و سیاوش اکبرپور با 11 بار بازی کردن دیگر با تجربه های تیم آبی پوش تهرانی هستند. اما در مقابل قرمزها نسبت به استقلال تجربه کمتری در بازی کردن در دربی دارند. با تجربه ترین چهره پرسپولیسی ها در دربی 77 هادی نوروزی است که تا به حال در 9 دربی بازی کرده است. او سه گل در این دربی ها به ثمر رسانده است. پس از نوروزی رضا نورمحمدی با هشت بار بازی کردن در مکان دوم قرار دارد.

تجربه استقلالی ها از پرسپولیسی ها بیشتر به نظر می رسد اما تاریخ نشان داده است که نتیجه دربی ارتباطی به تجربه و دیگر مسائل ندارد  چرا که حساسیت های پیرامون آن همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها