نماینده پارلمان انگلیس:

غرب نگران افشای چهره واقعی مخالفان اسد است

جرج گالووی نماینده پارلمان انگلیس گفت: نگرانی مقامات غربی و انگلیسی افشای چهره حقیقی مخالفان دولت اسد و جنایت هایی است که در دو سال اخیر مرتکب شده اند.مردم تصاویر دهشتناک این افراد را دیده اند؛ فرمانده یکی از همین شورشیان را دیده اند که سینه یک انسان را می شکافد و قلب و جگرش را می خورد. این تصاویر را نیز با این تصور که احتمالا دیدنی و جذاب هستند، در اینترنت قرار می دهد.
کد خبر: ۵۹۳۸۱۹
غرب نگران افشای چهره واقعی مخالفان اسد است

به گزارش واحد مرکزی خبر، جرج گالووی افزود: کاملا مشهود است  در صورتی که در این مجلس نمایندگان اعتراض های مردمسالارانه و در بیرون از اینجا، در میان مردم علیه این جنگ وجود نداشت، موتورهای هواپیماها در حال چرخیدن و موشک های کروز آماده شلیک بودند.

وی ادامه داد:بر اساس نظرسنجی های دیلی تلگراف، فقط یازده درصد از مردم از مداخله انگلیس در جنگ علیه سوریه حمایت می کنند ولی لندن می خواهد مردان و زنان خود را براساس این میزان موافق، به جنگ بفرستد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست، هیچ سند متقنی که بتوان به سخنان سران مخالفان استناد کرد و نتیجه گرفت اسد مسئول این جنایت است، وجود ندارد.

گالووی گفت: دولت انگلیس مصمم به تغییر دولت در دمشق است. دلیل ناراحتی (در برخی از دولتمردان انگلیسی که مخالفان جنگ را می بینند) این است که مردم با چهره واقعی مخالفان آشنا شوند. آنان تصاویر دهشتناک این افراد را دیده اند؛ فرمانده یکی از همین شورشیان را دیده اند که سینه یک انسان را می شکافد و قلب و جگرش را می خورد. این تصاویر را نیز با این تصاویر که احتمالا دیدنی و جذاب هستند، در اینترنت قرار می دهد.

وی تصریح کرد با این حال، سیاست دولت ما در دو سال گذشته این بود که رژیم دمشق را ساقط کنند و کسانی را روی کار آورند که مسئول چنین جنایاتی هستند.

گالووی گفت زمانی که روسیه و چین با دو و نیم میلیارد نفر جمعیت عضو جامعه جهانی به شمار نمی آیند، شما که هستید که در طرف دیگر درباره نحوه تفکر جامعه جهانی و کاری که باید انجام دهد تصمیم می گیرید. شمایی که در قانع کردن شورای امنیت برای دنبال کردن برنامه هایتان ناکام مانده اید، چه وجاهتی دارید که در هر صورتی بخواهید جنگ به راه اندازید؟

وی ادامه داد مدام صحبت از استفاده غیر منطقی از حق وتو مطرح می شود؛ من این را در چند سال اخیر زیاد شنیده ام. آمریکا هر اقدامی را برای اجرای عدالت در حق مردم فلسطین و مجازات اسرائیل برای نقشش در نقض حقوق بین المللی وتو کرده است و کسی در این پارلمان حتی صحبتی از این مساله به میان نیاورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ح.عابدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
۰
۰
یعنی اقای هاشمی دروغ میگوید وارتش بشار اسدمردم را بابمباران شیمیایی هدف قرارنمیدهد؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
۰
۰
امریكا اگر بخواهد به سوریه حمله كند مطمئن باشد مردم ایران به كمكشان می ایند

نیازمندی ها