دایی هر دو سال جام آورد، هوادران اعتماد و حمایت کنند

صادقیان: نمی توانیم بازی با فولاد را فدای دربی کنیم

بازی با فولاد در حال حاضر برای ما مهمتر از بازی در دربی است و این بازی را فدای بازی با استقلال نمی‌کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۲۳۷
صادقیان: نمی توانیم بازی با فولاد را فدای دربی کنیم

به گزارش سایت جام جم  ورزشی؛ پیام صادقیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: تمرینات خوبی در این هفته داشتیم. بچه ها هم بعد از بازی با نفت از نظر روحی و روانی شرایط خودشان را برای بازی با فولاد وفق دادند و از  هر نظر برای این بازی آماده شده‌ایم. آسیب دیدگی خودم هم برطرف شده و کاملا برای این بازی آماده هستم تا تصمیم کادر فنی چه باشد.

وی درباره اینکه بعضی کارشناسان تغیرات اجباری در خط میانی را دلیل ناکامی پرسپولس برابر نفت داشتند و با حضور او می‌توانست شرایط تغییر کند.

وی ادامه داد: اگر بودم مثل همه بچه‌ها تمام تلاش خودم را می‌کردم اما اینکه با بودن من نتیجه دیگری رقم می‌خورد یا نه معلوم نیست. فوتبال اتفاقات زیادی دارد که نمی‌توان آنها را پیش‌بینی کرد. البته ترجیح می‌دهم درباره آن بازی صحبت بیشتری نکنم. الان بازی با فولاد را پیش رو داریم و برای ما بسیار حساس است که تمام تمرکزمان را روی آن گذاشتیم.

هافبک جوان پرسپولیس، درباره اینکه آیا بازی با فولاد اهواز تحت تاثیر بازی دربی قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: در این باره زیاد از من پرسیده‌اند، از طرف خودم می‌توام بگویم اصلا این طور نیست همیشه می‌گویند بازیکنان دو تیم قبل از بازی دربی کم کاری و احتیاط می‌کنند ولی برای ما نمی‌تواند اینطور باشد. از بسیاری جهات الان بازی با فولاد خیلی مهم‌تر شده است. بازی قبلی را واگذار کرده‌ایم اگر این بازی را جدی نگیریم و نتیجه بدی رقم بخورد آن وقت سخت است برای همان دربی هم خودمان را جمع و جور کنیم. جدای از این مسئله برای اینکه حمایت هواداران داشته باشیم به پیروزی نیاز داریم از سوی دیگر فولاد در صدر جدول است، بالاترین اختلاف امتیار ما با فولاد است و این بازی طبق شرایط جدول برای ما شش امتیازی است. نمی تونیم فرصت جبران اختلاف امتیاز با فولاد را از دست بدهیم.

او درباره موضع‌گیری بعضی هواداران در بازی با نفت و شعارهایشان، افزود: به هواداران حق می‌‎دهیم که ناراحت باشند و از تیم، پیروزی بخواهند، اما باید به بازیکنان هم حق داد. آنها تمام تلاش خودشان را می‌کنند و هواداران اصلا شک نداشته باشند که شرایط تیم خیلی بهتر خواهد شد. من آینده را خیلی مثبت و روشن می بینم.

بعضی از الفاظ شایسته بچه ها نبود. بچه‌هایی گه جلوی نفت بودند همان‌هایی بودند که در بازی با ملوان از دقیقه 30، ده نفره بازی کردند و تمام وجودشان را گذاشتند تا سه امتیاز بگیرند.

صادقیان در پایان، گفت: اینکه پرسپولیس مدتی است به صدر جدول نرسیده، فشار را روی هواداران و هم روی کل تیم زیاده کرده است، اما از آنهایی می‌خواهیم اعتماد کنند. حداقل به علی آقا که باید اعتماد کنند. در حال حاضر تیم برای گذر از دوران سخت و فشارهاست، تیم به تشویق تماشاگران نیاز دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها