برای استقلال برنامه دارم

دایی: از دربی‌های گذشته درس گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دقایق اولیه به گل رسیدیم که همین مسئله روند مسابقه را تغییر داد و بعد از گل‌ها هم خوب کار کردیم و یک هفته هم تمرینات خوبی داشتیم و همین موضوع به ما کمک زیادی کرد.
کد خبر: ۵۹۲۸۵۳
دایی: می‌توانستیم یکی، دو گل دیگر بزنیم


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس خبری پس از دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان که با برتری 3 بر یک سرخپوشان رقم خورد، گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما روی نقاط قوت و ضعف فولاد کار کرده بودیم. همان‌طور که دیدید بازیکنان ما یک فوتبال منطقی را ارایه کردند و فکر می‌کنم نتیجه بازی باید چهار یا پنج بر صفر به سود ما می‌شد و بعد از 10 نفره شدن بازهم موقعیت گل داشتیم و فولاد به آن‌صورت موقعیت گلزنی نداشت.

وی افزود: با اینکه 50 درصد بازیکنان تازه وارد این فصل را استفاده کرده بودیم هماهنگی خوبی داشتیم و خیلی به هواداران‌مان بدهکاریم. در ضربات ایستگاهی خوب کار کردیم و به گل رسیدیم و در نیمه دوم فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتیم و گل زدیم. می‌توانستیم یکی دو گل دیگر بزنیم. از همین حالا برای دربی آماده می‌شویم.

دایی تصریح کرد: مطمئنا تیمی که 10 نفره می‌شود شرایط به کلی تغییر می‌کند ولی به نظرم زیاد ناهماهنگ نبودیم. اگر اینگونه بود سیدصالحی تک به تک نمی‌شد و شاید هم بخاطر خستگی بازیکنان بود و سعی کردیم از بازیکنان جانشین در نیمه دوم استفاده کنیم و به حریف موقعیت ندادیم. بعد از 10 نفره شدن فولاد فقط یک موقعیت داشت که به گل تبدیل شد و اجازه بازیسازی و سانتر به هافبک‌های فولاد را ندادیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اخراج امید عالیشاه، گفت: بخاطر تجربه کم او بود که کارت زرد دوم را گرفت. اگر با تجربه‌تر بود این کارها را انجام نمی‌داد. برای ما این بازی یا بازی با استقلال فرقی ندارد. به بازیکنان‌مان نگفتیم که محکم بازی نکنند و مراقب کارت زرد باشند.

علی دایی خاطرنشان کرد: با تیم‌هایی که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند راحت هستیم ولی تیم‌هایی که زمین‌هایشان شرایط خوب ندارند ما به مشکل می‌خوریم اما کار می‌کنیم که بیرون از ورزشگاه آزادی هم بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی قرمزپوشان در خصوص داوری این مسابقه گفت: داور صحنه‌هایی که دیده را سوت زده و من اعتراضی ندارم و عالیشاه در صحنه اول باید صددرصد اخطار می‌گرفت و با او هم صحبت کردم اما در صحنه دوم که منجر به اخراجش شد نمی‌توانم نظری بدهم چون دور بودم.

علی دایی در مورد اطمینان به جوانان و اینکه در دربی هم از جوانان استفاده می‌کند یا خیر، افزود: دربی شرایط مخصوص خودش را دارد و ما به این نگاه می‌کنیم که هرفردی آماده باشد وارد میدان خواهد شد. بهترین‌ها و آماده‌ترین‌ها وارد میدان می‌شوند.

دایی در پایان درباره عدم حضور حسین ماهینی گفت: ماهینی مصدوم بود. دو روز است که با ما تمرین نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها