بازیکن جدید پرسپولیس با رویانیان دیدار کرد

ارسال پیش نویس قرارداد خلعتبری به امارات

هافبک عجمان امروز پرسپولیسی می شود

خلعتبری، گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران

محمدرضا خلعتبری با صدور رضایتنامه اش امروز رسما پرسپولیسی می شود این در حالی است که قرارداد با پرسپولیس او را به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل می کند.
کد خبر: ۵۹۱۵۵۵
خلعتبری، گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ خلعتبری حتی قرار است از جواد نکونام هم جلو بزند، نکونام فصل گذشته با مبلغی معادل سه میلیارد تومان استقلالی شد اما رکوردش را قرار است خلعتبری بشکند. حتی تخفیف 250 هزار دلاری عجمان  هم باعث نمی شود که خلعتبری پرهزینه ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران نشود.

پرسپولیس برای گرفتن خلعتبری از عجمان چیزی حدود دو میلیارد تومان باید بپردازد که اگر مبلغ قرارداد یک و نیم میلیارد تومانی او را هم در نظر بگیریم متوجه می شویم که جذب او سه و نیم میلیارد تومان برای پرسپولیس آب می خورد .  سال گذشته هم گفته می شد که جواد نکونام با پنج میلیارد تومان استقلالی شده است که البته فتح اله با ارائه مستنداتی این خبر را تکذیب کرد.

در حالی که هدایتی بنابه درخواست علی دایی برای پرداخت هزینه های انتقال خلعتبری دست به کار شده است تلاش سپاهانی ها هم همچنان ادامه دارد اما بعید است که بتوانند مبلغ این انتقال را فراهم کنند.

خلعتبری دیگر در لیگ امارات آن هم با نام مجعولی که دارد بازی نمی کند اما این بازیکن سه و میلیارد تومانی در پرسپولیس چه خواهد کرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها