سرمربی پرسپولیس گفت: با برتری برابر نفت به صدر جدول می‌رسیم. نفتی‌ها مربی و بازیکنان خوبی دارند. نتایج‌شان نشان دهنده این مسئله است و ما می‌خواهیم از این بازی 6 امتیازی، سه امتیاز را از آن خود کنیم.
کد خبر: ۵۹۰۶۱۷
علی دایی:  از بازی 6 امتیازی با نفت 3 امتیاز می گیریم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: این دیدار بسیار سخت خواهد بود ولی برای ما با توجه به شرایط‌مان که تلاش می‌کنیم برای بالای جدول رقابت کنیم، فرقی ندارد. ما می‌خواهیم همه بازی‌ها را به نحو احسن پشت سر بگذاریم. فوتبال ورزشی است که با نفرات و انسان‌ها سروکار دارد. در آن نوسانات زیاد است اما چون در ایران از فوتبال حرفه‌ای دور هستیم، این مسائل بزرگتر نشان داده می‌شود.

وی افزود: در دیدار با سایپا یک شوت روی دروازه‌مان آمد و گل خوردیم. ما تنها تیمی هستیم که در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشته‌ایم ولی برابر سایپا یک شوت که شاید چند سال طول بکشد بازیکن بتواند تکرارش کند را خوردیم و باختیم. در نیمه دوم بازی با سایپا 4 – 5 موقعیت داشتیم که اگر گل می‌شد این انتقادها مطرح نمی‌شد. فوتبال فراز و نشیب‌هایی دارد و باید با تمرین‌های بیشتر این مسائل را حل کنیم.

دایی در مورد محرومان و مصدومان این دیدار خاطرنشان کرد: کفشگری را به دلیل محرومیت به طور قطع نداریم اما سه، چهار مصدوم داریم که بازیکنان کلیدی هستند. صادقیان، سید جلال حسینی و رضا حقیقی مصدوم هستند و شاید به این دیدار نرسند. وضعیت آن‌ها پس از تمرین امروز مشخص خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه عاملی در خط دفاعی خوب امسال پرسپولیس موثر بوده که موجب شده این تیم تنها یک گل خورده داشته باشد، گفت: همان طور که مشخص است در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم اما این را بگذارید بگویم که در کار دفاعی همه تیم نقش دارند و اگر گل هم بزنیم، همه تیم موثر هستند. همه بازیکنان ما در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و همه در این بین سهیم هستند. با توجه به داشته‌هایمان تلاش می‌کنیم تا در کار حمله هم به آنچه که مد نظر هواداران است برسیم.

دایی در مورد تعطیلی لیگ تصریح کرد: این برنامه لیگ است و ما تابع آن هستیم. تلاش می‌کنیم با برنامه‌ای که می‌ریزیم از تعطیلات استفاده مناسب کنیم. این شرایط مال همه است و ما جز قبول آن هیچ کار دیگری نمی‌توانیم بکنیم.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوالی در خصوص حضور چند بازیکن جوان پرسپولیس در لیگ پرتغال گفت: مطمئنا اگر بازیکنان جوان‌مان خودشان راضی باشند که به لیگ پرتغال بروند ما هم استقبال می‌کنیم. امیدوارم حضور آن‌ها در این لیگ‌ها به آن‌ها کمک کند تا در سطح بالایی از فوتبال اروپا و یا لیگ یک پرتغال بازی کنند.

علی دایی در ادامه افزود: گل‌محمدی از دوستان خوب من در تیم ملی بود. چه پارسال و چه امسال به او احترام می‌گذاشتم و با هم رابطه خوبی داشتیم اما از برخی صحبت‌هایش راجع به پرسپولیس ناراحتم. خدا را شکر این صحبت‌ها روی من اثر نمی‌گذارد و بهتر است همکاران درباره تیم‌های خودشان صحبت کنند چرا که در این حالت به فوتبال کشور هم کمک خواهند کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها