در آستانه هفته ششم لیگ برتر

مدافعان پرسپولیس از دیدار با نفت می گویند

پرسپولیس در هفته ششم به مصاف نفت تهران می رود یعنی همان تیمی که یحیی گل محمدی سرمربی فصل پیش پرسپولیس را بر روی نیمکت خود می بیند.
کد خبر: ۵۹۰۲۳۴
مدافعان پرسپولیس از دیدار با نفت می گویند


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ مدافعان ثابت سرخ پوشان درباره دیدار پرسپولیس و نفت گفت و گو کرده اند که خلاصه مصاحبه آنها با فارس و ایسنا را در ادامه می خوانید:

حسینی : این اتفاقات فقط برای پرسپولیس است

جلال حسینی مدافع تیم پرسپولیس گفت: همه‌ی بازیکنان در برد و باخت سهیم هستند. اگر ما به سایپا باختیم همه مقصر بودند و الان هم که از همه‌ی تیم‌ها کمتر گل خورده‌ایم به خاطر تلاش همه‌ی بازیکنان بوده است. ما باید در پرسپولیس یاد بگیریم که واقعا یک تیم باشیم. من خوشحالم که کم گل خورده‌ایم و امیدوارم که این وضعیت ادامه پیدا کند. اما مطمئن باشید که خط دفاع بدون بقیه بازیکنان کاری نمی‌تواند بکند.

وی درباره حضور نداشتن پرسپولیس در لیگ آسیا و اینکه این اتفاق به نفع پرسپولیس است گفت: من خودم چند سال در آسیا بازی کرده‌ام و می‌دانم که حضور در این رقابت‌ها سطح آمادگی بازیکنان را بالا می‌برد. خوش به حال تیم‌هایی که در آسیا هستند. آنها همیشه در شرایط بازی می‌مانند اما ما امسال برای یک هدف واحد که موفقیت پرسپولیس است هم‌قسم شده‌ایم و تا پایان فصل برای خوشحال کردن هواداران تلاش می‌کنیم.

حسینی درباره برگزار شدن بازی پرسپولیس در ورزشگاه تختی گفت: مثل این‌که همه‌ی این اتفاقات برای پرسپولیس است. اگر قانون است که ما به آن عمل می‌کنیم. نفت تا الان خوب امتیاز گرفته و یادمان نرفته که فصل قبل هم نتایج خوبی گرفته بود. بازی کردن جلوی این‌گونه تیم‌ها آسان نیست و امیدواریم با حمایت هواداران به روند خوبمان ادامه دهیم.

بنگر: پرسپولیس در در خطوط دفاعی خوب کار کرد

محسن بنگر دیگر مدافع پرسپولیس درباره دلیل عدم حضور در تمرینات روز گذشته گفت: من در تمرین پرسپولیس حضور داشتم اما متاسفانه به دلیل یک سرماخوردگی کوچک اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکردم و به کارهای ریکاوری و درمان ادامه دادم.

بنگر خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گویند ما در خطوط دفاعی خیلی خوب کار کردیم اما موقعی راضی می‌شویم که برای این هواداران یک جام بیاوریم. همه این بازیکنان در این موفقیت می‌توانند سهیم باشند. امیدوارم در بازی با نفت به سه امتیاز لازم برسیم تا با شرایط بهتر و آماده‌تر به دیدارهای بعدی که حساس‌تر است، فکر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها