اجرای طرح فروش سوخت توسط مرزنشینان از اول شهریور

معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: از ابتدای شهریور امسال ، تمامی خانوارهای مرزنشین سیستان و بلوچستان زیرپوشش طرح فروش و صادرات سوخت مرزی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۵۹۰۱۲۴

به گزارش مهر، مهدی ابویی گفت: در اجرای مصوبه هیات وزیران و براساس تصمیمات کارگروه مسئول فروش و صادرات سوخت مــرزی، تمامی خانوارهای مرزنشین استان سیستان و بلوچستان از ابتدای شهریورماه امسال زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی افزود:‌ تعداد خانوار مرزنشین این استان که زیر پوشش این مصوبه قرار می‌گیرند بیش از 60 هزار خانوار است. وی اظهار کرد: این طرح از ابتدای خرداد برای خانوارهای مرزنشین در شهرستان‌های هیرمند، کوهک و سراوان به اجرا درآمد و خانوارهای مرزنشین شهرستان‌های کنارک، چابهار، سراوان، میرجاوه، هیرمند و زهک از شهرستان‌هایی هستند که از اول شهریورماه، تحت پوشش طرح فروش و صادرات سوخت مرزی قرار می‌گیرند.

ابویی گفت: محل اجرای این طرح بازارچه‌های مرزی میلک، ریمدان، میرجاوه و کوهک در مرز پاکستان و افغانستان است. به گفته وی، در اجرای مرحله اول این طرح که در دو شهرستان سراوان و هیرمند به اجرا درآمده است تاکنون بیش از شش میلیون لیتر سوخت توسط مرزنشینان به فروش رسیده و سود حاصله به حساب سرپرستان خانوار مرزنشین واریز می‌شود.

معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت معیشت مرزنشینان در کوتاه‌مدت و فراهم کردن زمینه برای توسعه فعالیت اقتصادی مرزنشینان و جلوگیری از قاچاق سوخت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها