ثبت نام رشته های با‌ آزمون دانشگاه آزاد تا پایان مرداد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان تا پایان مردادماه سال جاری فرصت دارند که نسبت به ثبت نام خود در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اقدام کنند.
کد خبر: ۵۸۹۲۴۴
ثبت نام رشته های با‌ آزمون دانشگاه آزاد تا پایان مرداد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ناصر اقبالی گفت: داوطلبان برای ثبت نام در رشته های با آزمون تا پایان مردادماه فرصت دارند که نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند لذا به داوطلبان توصیه می شود قبل از موعد مقرر نسبت به ثبت نام در رشته های موردنظر خود اقدام کنند.

وی افزود: هر داوطلب می تواند 20 رشته/محل را براساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

اقبالی تأکید کرد: داوطلبانی که در سایت www.azmoon.org ثبت نام کرده اند، باید درنظر داشته باشند که امکان ویرایش و تغییر در اطلاعات درج شده در سایت امکان پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: جدول رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شامل رشته های گروه پزشکی و برخی از رشته های غیرپزشکی بر روی سایت www.pubr-azmoon.com قرار دارد، لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت نسبت به دانلود و کسب اطلاعات از آن اقدام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان ملزمند در گروه آزمایشی ای که در آزمون شرکت کرده اند، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

مشاور ریاست دانشگاه خاطرنشان کرد: داوطلبان باید کد هفت رقمی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی خود را که در انتهای کارنامه آنها ثبت شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد، در فرم ثبت نام اینترنتی خود درج کنند.

اقبالی توصیه کرد: از کلیه داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند، دعوت می شود که برای ثبت نام در بدون آزمون نیز اقدام کنند، چراکه شانس ادامه تحصیل را در گزینه های متنوع تری به آنها خواهد داد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: داوطلبان مـی تـواننـد در صـورت مـواجه شدن بـا هر سؤال یـا ابهامـی به سایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها