اعتراف متهمان به سرقت سریالی خودرو

متهم سابقه‌داری که با تشکیل باندی در مشهد خودرو سرقت می‌کرد، همراه یکی از همدستانش دستگیر شد.
کد خبر: ۵۸۸۷۴۳
اعتراف متهمان به سرقت سریالی خودرو

به گزارش جام‌جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: چندی پیش در پی شکایت‌های مردمی در ارتباط با سرقت خودروهایشان در محله‌های خلوت، ماموران کلانتری 44 مشهد تحقیقات خود را آغاز کردند.

در ادامه جستجو‌ها، ماموران اطلاع یافتند چند نفر از همسایگان مالباخته‌ها، ساعاتی پیش از سرقت‌، دو مرد را در حال پرسه زدن کنار خودروهای پارک شده درخیابان مشاهده کرده‌اند.

ردپای متهمان سابقه‌دار

وی افزود: به این ترتیب با چهره‌نگاری رایانه‌ای از دو مظنون حادثه، معلوم شد تصاویر متعلق به دو دزد سابقه‌دار است که یکی از آنها به نام صفدر معروف به مشکی بتازگی از زندان آزاد شده است.

کریمی یادآور شد: با جمع‌بندی اطلاعات، پاتوق‌های احتمالی این متهم و همدستش زیر نظر گرفته شد تا این که روز پنجشنبه بیست و چهارم مرداد امسال، مخفیگاه هردو متهم شناسایی شد و آنها هنگامی که با یک خودروی پراید مسروقه قصد ورود به مخفیگاهشان را داشتند، دستگیر شدند. خودروی مسروقه نیز توقیف و به پارکینگ پلیس منتقل شد.

اعتراف متهمان

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهمان با اعتراف به دزدی‌های سریالی خودرو عنوان کردند پس ازآزادی از زندان و تشکیل باند سرقت، خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی را که در محله‌های خلوت شهر پارک بود، شناسایی و سرقت می‌کردند. اگر خودرویی هم دارای تجهیزات ایمنی بود، قبل از سرقت تجهیزات آن را از کار می‌انداختند.

بنا بر این گزارش، متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفتند. جستجو برای کشف خودروهای مسروقه و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
قدرت الله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
۰
۰
اكرقراراست سارقین بزودی ازادشوندبهتراست به دانشكده خلافكاران (زندان) نفرستیدتابه درجه بالاترارتقاء یابند.
اكبر
Netherlands
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
۰
۰
استانهای خراسان شمالی , رضوی , جنوبی سارق زیاد دارند , اگر سمت این استانها سفر می كنید خیلی مواظب باشید .

نیازمندی ها