پرسپولیس با وجود ده نفره بودن برابر ملوان با حساب یک بر صفر این تیم را شکست داد.
کد خبر: ۵۸۸۶۵۶
پرسپولیس10نفره ملوان را شکست داد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار پرسپولیس برابر ملوان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید. تک گل این دیدار را امیدعالیشاه در دقیقه 73 به ثمر رساند.

 

لحظات حساس نیمه اول:

 

در این نیمه بازی سردی از دو تیم به نمایش گذاشته شد و هر دو تیم تلاش داشتند تا با محک زدن حریف، از تک فرصت‌ها استفاده کنند. تک فرصت این نیمه را سیدصالحی برای پرسپولیس از دست داد. شوت سرکش این بازیکن در دقیقه 28 از فاصله‌ای 35 متری به شکلی خطرناک از کنار دروازه ملوان راهی اوت شد.

 

همچنین در دقیقه 34 این دیدار مهرداد کفشگری به دلیل خطا برروی سیدجلال رافخایی با کارت قرمز داور از زمین خارج شد تا پرسپولیس چیزی حدود یک ساعت از بازی را با یک یار کمتر ادامه دهد.

 

لحظات حساس نیمه دوم:

 

دقایق آغازین بازی در میانه‌های میدان دنبال شد. این در حالی است که بنگر در دقیقه 53 می‌توانست قفل دروازه ملوان را باز کند اما در شرایطی که روی توپ ارسالی از ضربه آزاد صاحب موقعیت شده بود توپ را به مدافع حریف کوبید.

 

لحظاتی بعد پیام صادقیان با حرکت تکنیکی، مدافع حریف را در محوطه جریمه جا گذاشت اما هم‌تیمی‌اش روی پاسی که داده بود نتوانست به خوبی استفاده کند و توپ را تقدیم بازیکنان ملوان کرد.

 

در دقیقه 60 دوباره پیام صادقیان که بی‌شک ستاره پرسپولیس در این بازی بود باز هم یک‌تنه توپ را تا نزدیک دروازه ملوان جلو برد اما ضربه‌اش با اصابت به مدافع حریف به کرنر رفت. سیدصالحی نیز توپ ارسالی از کرنر را با فاصله میلیمتری از کنار د روازه به کرنر فرستاد.

 

در دقیقه 73 همین بازیکن روی یک کار تیمی با سرگئی پاشنکو تک به تک شد اما دروازه‌بان ملوان دست او را خواند و درست به طرفی حرکت کرد که مهاجم پرسپولیس توپ را زده بود ولی در ادامه کار امید عالیشاه توپ برگشتی را با یک ضربه محکم به وسط دروازه ملوان کوبید تا اولین گل پرسپولیس به ثمر برسد.

 

زننده‌ی گل پرسپولیس در دقیقه 90 نیز روی یک حرکت زیبا با دروازه‌بان ملوان تک به تک شد اما توپش به تیر دروازه اصابت کرد و جلوی پای غلامرضا رضایی افتاد. این بازیکن نیز توپ را با فاصله‌ای اندک به بیرون زد.

حملات دو تیم در دقایق پایانی بازی نیز ادامه یافت اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی به نفع شاگردان علی دایی به پایان برسد.

 

تعویض‌ها:

غلامرضا رضایی به جای پیام صادقیان (دقیقه 68)، سهیل رحمانی به جای شاهین ثاقبی (دقیقه 77)، هادی نوروزی به جای امید عالیشاه (دقیقه 90).

 

کارت‌ها:

مازیار زارع و سعید یوسف‌زاده از ملوان با کارت زرد و مهرداد کفشگری از پرسپولیس با کارت قرمز داور مواجه شد.


تراکتور در خانه متوقف شد


دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و مس کرمان با تساوی بدون گل پایان یافت.

در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر، تراکتورسازی تبریز در خانه با نتیجه‌ی تساوی بدون گل مقابل مس کرمان متوقف شد.

تیم تراکتورسازی که در این بازی 9 بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت یا محرومیت در اختیار نداشت، در دومین دیدار خانگی خود نیز نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب کند و با کسب یک امتیاز از این دیدار به کار خود پایان داد.

تراکتورسازی با کسب این یک امتیاز جمع امتیازات خود را به هشت رساند و به طور موقت در مکان سوم قرار گرفت.

از سوی دیگر مس کرمان چهارمین بازی پیاپی خود را نیز با تساوی به پایان رساند و چهار امتیازی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها