سایت باشگاه استقلال

پیروزی استقلال بر صبا

گل می خوردیم خودم را نمی بخشیدم

نیکبخت: یک امتیازمان را پس بدهند

علیرضا نیکبخت واحدی مدافع- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات بازی با صبا امتیاز استقلال را برگرداند.
کد خبر: ۵۸۷۳۷۸
نیکبخت: یک امتیازمان را پس بدهند


علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با فارس، در خصوص عملکرد استقلال مقابل صبای قم و مسائل مختلف صحبت‌های زیرا را انجام داد:

خودت عملکرد استقلال را در بازی با صبا چطور دیدی؟

ما زیباترین بازی را مقابل سپاهان انجام دادیم ولی نتیجه نگرفتیم اما در بازی با صبا خوب کار نکردیم و نتیجه گرفتیم. شاید اگر خوب بازی نمی کردیم و نتیجه هم نمی گرفتیم همه چیز بحث برانگیز می شد اما خدا را شکر که این اتفاق نیفتاد.

برای اولین بار هم در این فصل به عنوان بازیکن ثابت بازی کردی؟

این لطف قلعه‌نویی بود که بعد از 7 سال در دفاع چپ از من بازی گرفت. مهم این است که مربی از من راضی باشد حتی به این قیمت که بعضی ها می گویند نفوذ نکردم.

دقیقا بعضی ها همین موضوع را عنوان کردند.

اگر نفوذ می کردم و تیم از همان نفوذ گلی دریافت می کرد خودم را نمی بخشیدم ضمن آنکه همه دیدند کل تیم ما در آن روز خوب نبود.

برخورد تماشاگران در اولین بازی ات برای استقلال را چطور دیدی؟

جا دارد از آنها تشکر کنم که در اولین بازی این همه من را تشویق کردند.انصافا آنها تا دقیقه 90 تیم را تشویق کردند و حتی یک بار به تیم حریف و داور توهین نکردند.

 کسر یک امتیاز از استقلال در این اتفاقات تاثیر داشت؟

من نظرم این است که اگر این اتفاقات را می بینند و امتیاز کم می کنند حرکات خوب تماشاگران ما را هم ببینند.کمیته انضباطی حالا هم استقلال را تشویق کند و امتیاز ما را برگرداند.

در بازی با یکی از تیم های رقیبمان بازیکنی که چند سال برای آن تیم زحمت کشیده بود دشنام شنید ولی کمیته انضباطی برخوردی با آنها انجام نداد. ما فقط می گوییم بد ما را دیدند خوب ما را هم ببینند.

بازی این هفته با داماش را چطور می‌بینی؟

مطمئن باشید همه بازیکنان به این فکر هستند که دیدار با صبا را از لحاظ کیفیت جبران کنیم. این بازی هم 3 امتیاز دارد و ما برای برد به زمین می رویم.

مقابل تیمی هم بازی می کنی که عضو آن بودی.

من زیاد در رشت نبودم اما آنها بازیکنان متعصبی دارند که در شرایط سخت و بدون پول بازی می کنند. ضمن آنکه عابدینی مدیری است که برای داماش و شرایط سخت این تیم ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها