گل می خوردیم خودم را نمی بخشیدم

نیکبخت: یک امتیازمان را پس بدهند

بازی کردن برای استقلال لذت بخش است

نیکبخت: این حرکات در شان فوتبال تبریز نیست

علیرضا نیکبخت واجدی با انتقاد از تماشاگران تبریزی حاضر در ورزشگاه اظهار داشت که توهین های این تماشاگران هیچ دلیل خاصی نداشت.
کد خبر: ۵۸۳۲۱۵
نیکبخت: این حرکات در شان فوتبال تبریز نیست

 به گزارش سایت جام جم ورزشی  و به نقل از سایت باشگاه استقلال، علیرضا واحدی‌نیکبخت در خصوص برد تیم مقابل گسترش‌فولاد تبریز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به نظرم نتیجه هم عادلانه بود. ما بهتر از گسترش‌فولاد ظاهر شدیم و به آنچه حق‌مان بود، رسیدیم. خوشحالم که در اولین بازی خود توانستیم سه امتیاز را متعلق به خودمان کنیم.

وی در خصوص جو ورزشگاه هم گفت: متاسفانه جو خوبی در ورزشگاه حاکم نبود. عده‌ای از طرفداران تبریزی خیلی به تیم ما توهین کردند. این نوع حرکت‌ها اصلا در شأن فوتبال تبریز نبود.

نیکبخت در خصوص شرایط خود هم اعلام کرد: خوشبختانه شرایطم خوب است، اما باید بیشتر از این تلاش کنم تا بتوانم نظر کادرفنی را به سوی خود جلب کنم. خوشبختانه کادرفنی هم در حال حاضر از آمادگی‌ام رضایت دارند، اما اعتقاد دارم باید خیلی آماده‌تر از این که هستم باشم. تلاش می‌کنم تا آمادگی خود را به صددرصد برسانم و بعد منتظر به میدان رفتن برای استقلال باشم. مطمئنا بازی کردن دوباره برای استقلال برایم خیلی شیرین و لذت‌بخش است.

وی در پایان در خصوص بازی این هفته استقلال مقابل سپاهان هم گفت: این بازی اولین فینال استقلال در لیگ است که امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند باشد.

مطمئنا همه هدف ما در این دیدار کسب پیروزی است تا با تلاش هم بتوانیم به آن برسیم. فقط از هواداران‌مان می‌خواهم در این بازی، ورزشگاه را پر کنند تا با حمایت پرشور آنها بتوانیم به پیروزی برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها