ما در فوتبال نبودیم ، راگبی و تنیس روی میز بازی کردیم!

دایی خطاب به فردوسی پور: شما علم غیب داری؟

مگر شما علم غیب دارید که می گویید قاسم دهنوی از پرسپولیس بیشتر از سپاهان پول گرفته است؟
کد خبر: ۵۸۶۰۵۷
دایی خطاب به فردوسی پور: شما علم غیب داری؟

علی دایی که روی خط برنامه دوشنبه شب نود آمده بود صحبت هایش را با انتقاد از فردوسی پور شروع کرد و گفت: چرا یکطرفه به قاضی می روید و هر چه دوست دارید می گویید. من کی گفتم که فردوسی پور اجازه نداده داور برای پرسپولیس پنالتی بگیرد؟ من صحنه ای که کارشناس شما گفت دهنوی باید جریمه می شد اعتقاد داشتم که کریمی گلوی دهنوی را گرفت و داور باید بازی را قطعی می کرد و به کریمی کارت زرد نشان می داد.

وی در مورد انتقاداتش از فردوسی پور گفت: شما در دیدار با تراکتورسازی هنوز بازی شروع نشده دقیقه پنج می گویی چهره درهم علی دایی. به قیافه من چیکار دارید. شما از کجا می دانید که قاسم دهنوی از پرسپولیس بیشتر از سپاهان پول گرفته. مگر شما علم غیب دارید؟

علی دایی در ادامه انتقاداتش خطاب به محمد فنایی کارشناس داوری این بازی هم اشاره کرد و گفت: ایشان طوری می گوید من 14 سال است به برنامه نود می آیم که انگار ما در این مدت در فوتبال نبوده ایم و راگبی یا تنیس روی میز بازی می کرده ایم. ما هم در این فوتبال بوده ایم و بهترین داوران دنیا برای علی دایی قضاوت کرده اند. مگر قوانین داوری دنیا عوض شده که شما اینطور اظهار نظر می کنید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها