برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

«سیدعلی» داور دیدار پرسپولیس – سایپا

سرمریی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مربی تیم مس کرمان را با سلام یا بدون سلام نظامی دوستش دارم.
کد خبر: ۵۸۶۴۸۵
دایی: یاوری را با سلام  و بی سلام نظامی دوست دارم


علی دایی بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل مس کرمان گفت: روز خبرنگار را به همه تبریک می گویم و عید فطر راهم پیشاپیش تبریک می گویم. نیمه اول بازی متعادل بود اما ما بهتر بودیم. در نیمه دوم شرایط عوض شد با فشاری که آوردیم دو گل زدیم مدیون بازیکنانم هستم چون خیلی تلاش کردند. از هواداران هم باید تشکر کنم که از دقیقه یک تا نود تیم را تشویق کردند. هرچقدر آنها کنار ما باشند به ما کمک می کنند، این اتحاد به موفقیت ما و پرسپولیس کمک می کند.

وی در مورد اینکه یاوری سلام نظامی دیگر به او نمی دهد افزود: یاوری بزرگ من است و احترامش واجب است چه سلام نظامی بدهد و چه ندهد دوستش دارم. به گردن فوتبال حق دارد. در مورد آن صحنه باید بگویم که زمین فوتبال را اشتباه گرفتیم، در دنیا این اتفاقات عادی است. خیلی در مورد بازی جوانمردانه صحبت شده است، مگر قانون است؟ هر موقع تیمی حمله می کند یک نفر خودش را زمین می اندازد. فوتبال یک بازی مردانه است. تنیس نیست جنگ و دعوا دارد اتفاقات زیادی در آن می افتد. احترام برای یاوری قائلم اما نظرش را قبول ندارم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: تلفیق بازیکنان جدید و قدیم باعث شده که تیم ما بهتر بازی کند. نسبت به فصل قبل خیلی خوب تر شدیم. اگر کمک و همدلی نباشد موفق نمی شویم. کل مجموعه گل می زند و دفاع می کند. آمدم بر اساس کمبود و نقاط ضعف یار گرفتم؛ زمان می برد تا پرسپولیسی شویم که من می خواهم. در آینده حرف های بیشتری خواهیم داشت و بهتر هم بازی خواهیم کرد. برای همه احترام قائلم،‌اما ضعف هایی هم داریم اما باید بیشتر کار کنیم.

به گزارش فارس ،دایی درباره شکسته شدن طلسم ناکامی های پرسپولیس مقابل مس تأکید کرد: بحث طلسم نیست ما بهتر بودیم و برنده شدیم.

وی در مورد گل نخوردن تیمش  و ضعف گلزنی پرسپولیس گفت: باید به ما فرصت بدهید. یک روزه و با دو ماه تمرین نمی شود. باید بیشتر تمرین کنیم اگر در بازی قبل گل می زدیم الان 9 امتیازی بودیم. مطمئنا اگر گل بزنیم بهتر می شود. خدا رو شکر پرسپولیس دارد به هماهنگی خوبی می رسد.

پاسخ تند به اظهارات علی کریمی

در ادامه خبرنگاری به دایی گفت: علی کریمی گفته شما در 90 می‌خواستدی داوری را تحت‌الشعاع قرار دهید و به هدف‌تان برسید.

دایی پاسخ داد: احترام زیادی برای کریمی قائلم. او جزو بزرگان فوتبال ماست. اما من سوالی از شما دارم. اگر من در برنامه 90 صحبت کردم، هدفم دفاع از حق پرسپولیس بود. اگر کسی ادعای پرسپولیسی بودن دارد از این صحبت‌ها ناراحت نمی‌شود. من خیلی دوست داشتم که این مسئله را باز کنم اما به خاطر اینکه ایشان ثبات در حرف‌شان ندارند جواب‌شان را نمی‌دهم. کسی که آنقدر ثبات ندارد که یک روز خداحافظی می‌کند و یک روز برمی‌گردد نمی‌شود خیلی روی حرفش حساب کرد.

 

وی ادامه داد: من تا روز آخر همین طور ادامه خواهم داد و از حق تیم دفاع می‌کنم. ایشان اول ثبات پیدا کنند، یک روز خداحافظی نکنند و روز دیگر بازگردند و آن وقت صحبت کنند که این طور خیلی بهتر است. بهتر است هر کس درباره تیم خودش صحبت کند. آیا دیده‌اید که من درباره تراکتورسازی صحبت کنم؟

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
۰
۰
اقای دایی شما هر چقدر هم بزرگ باشی به محبوبیت علی كریمی نمیرسی . مطمعن باش . شخصیت كریمی خیلی بالاتر از تو هست

نیازمندی ها