بیانیه مرکز بسیج صداوسیما

ای قدس، صبح نزدیک است

بیانیه 207 نماینده مجلس به مناسبت روز قدس

روز قدس روز فریاد مستضعفان عالم علیه مستکبران است

عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه ۲۰۷ نماینده مجلس در مورد روز جهانی قدس و حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین را قرائت کرد.
کد خبر: ۵۸۳۸۵۸
روز قدس روز فریاد مستضعفان عالم علیه مستکبران است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد دهقانی در نشست علنی امروز (دوشنبه 7 مرداد) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 207 نماینده مجلس در مورد روز قدس را به شرح ذیل قرائت کرد.

روز قدس یادآورفریاد بلند امام خمینی(ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم صهیونیستی است. روز قدس روز اسلام و روز خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است. روز قدس روز فریاد مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیسم جنایتکار، آمریکا و همپیمانان آنان برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی، حقوق بشر و انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

ملت بزرگ ایران در طول سال های متمادی ندای رهبر فقیه خد امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای را اجابت کرد و با دفاع از مظلومان فلسطین اوج مظلومیت این مردم بی پناه و اوج سبعیت جریان صهیونیستی ـ آمریکایی این رژیم اشغالگر را آشکار کرد.

ایستادگی و مقاومت حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی و حمایت علنی ملت ایران از جریان مقاومت از یک سو زمینه بیداری اسلامی و خروش مسلمانان و آزادی خواهان را علیه آمریکا و اسرائیل فراهم ساخت و از سوی دیگر پایه های رژیم جعلی را لرزاند و منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخت.

ملت مسلمان ایران بار دیگر همراه با سایر مسلمانان و آزادی خواهان جهان در روز قدس به پا خواهند خواست وحمایت خود را از ملت فلسطین وسایر ملل مسلمان اعلام خواهند کرد و توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی در سوریه، مصر و تونس و خیانت برخی از سران عرب به همپیمانی با آمریکا و صهیونیسم را بر ملا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پدرام
Netherlands
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
۰
۰
با آرزوی سرنگونی استكبار جهانی به سركردگی آمریكای جنایتكار و محو اسرائیل و بازگشت آرامش به دنیای جهان اسلام ، امروز استكبار بیش از هر زمان دیگر نگران نفوذ اسلام در جهان است زیرا اسلام دین استكبار ستیز است و ظالمین هیچ جایگاهی در جهان اسلام نخواهند داشت ، با آرزوی سرنگونی آمریكا و اسرائیل به مانند شوروی سابق ، یا حق

نیازمندی ها