با انگیزه لازم به مصاف اهان می رویم

کریمی: این گل مقدمه‌ای برای گل‌های بعدی است

بازی سختی با تراکتورسازی در پیش داریم

دایی : تقابل کریمی و انصاری فرد با پرسپولیس ورزشی است

علی دایی با اشاره به اینکه تقابل علی کریمی و کریم انصاری فرد با پرسپولیس تقابل ورزشی است ، بازی با تراکتورسازی را سخت خواند.
کد خبر: ۵۸۲۰۸۴
دایی : تقابل کریمی و انصاری فرد با پرسپولیس ورزشی است

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برابر تراکتورسازی اظهار کرد: فردا اولین بازی دو تیم در لیگ است و از اهمیت خاصی برخوردار است. مطمئنا بازی سختی در پیش داریم. سعی می‌کنیم اگر خدا بخواهد بازی خوبی به نمایش بگذاریم. به خوبی تمرین کرده‌ایم. بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم و در چند روز اخیر هم تا جایی که می‌توانستیم روی کارهای تاکتیکی تمرکز کرده‌ایم.

 

وی ادامه داد: تراکتور تیم خوبی است، بویژه با بازیکنانی که جذب کرده و مربی بزرگی که دارد آن‌ها حریف سختی خواهند بود. اما ما مصمم هستیم که لیگ را خوب شروع کنیم.

به گزارش ایسنا ، دایی در پاسخ به این سئوال که پرسپولیس کنونی چقدر به تیمی که مد نظرش بوده ، نزدیک است گفت:‌ تقریبا اکثر کسانی که روی آن‌ها نظر داشتیم جذب شدند به غیر از دو، سه نفر که آن‌ها به دلایلی حضورشان در پرسپولیس میسر نشد. تیم خوبی بسته‌ایم و من شخصا خیلی به آینده امیدوارم. از هواداران می‌خواهم که تا دقیقه 90 ما را حتما حمایت کنند و پشت سر ما باشند. همراهی آن‌ها باعث می‌شود که کم و کاستی ما پوشیده شود.

سرمربی پرسپولیس درباره آمادگی تیمش از لحاظ بدنی گفت: ما با برنامه در کارهای بدنی پیش رفته‌ایم و از این نظر به هیچ عنوان مشکلی نداریم. مشکل ما فقط این بود که در آغاز کار بعضی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم و یکی، دو نفر از آ‌ن‌ها هم دیر به ما اضافه شدند و هنوز آمادگی مطلوب را ندارند که سعی می‌کنیم آن‌ها را به سطح بقیه برسانیم.

 

دایی در پاسخ به این سئوال که آیا دوست داشتید بازی اول فصل‌تان با تراکتور نبود گفت: برای ما فرقی نمی‌کند. ما دوست داشتیم بازی اول‌مان دیداری راحت‌تر باشد اما باز هم تفاوتی نمی‌کند. کاملا آماده این بازی هستیم.

 

وی درباره آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با خلعتبری گفت: باشگاه، پیگیر وضعیت این بازیکن است. متاسفانه محمدرضا با تیم اماراتی قرارداد بسته و اگر بتوانیم رضایت‌نامه او را بگیریم حتما در خدمتش خواهیم بود. من خلعتبری را خیلی دوست دارم و فوتبالش هم به همه ثابت شده است.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره تقابل کریمی و انصاری فرد با پرسپولیس گفت: هر دو بازیکن جزو بزرگان فوتبال ما هستند بویژه علی کریمی که برای پرسپولیس و تیم ملی خیلی زحمت کشیده ، اما این فوتبال حرفه‌ای است. شما یک روز در کنار هم هستید و یک روز مقابل هم. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و به این اتفاق فقط از جنبه ورزشی‌اش نگاه می‌کنم.

 

دایی در ادامه گفت:‌ تمام تیم‌های لیگ برای هماهنگ شدن نیاز به زمان دارند. ما 13 خروجی از تیم داشتیم بنابراین بازیکنان جدید تا با شرایط پرسپولیس و هواداران بزرگ این تیم آشنا شوند،‌ کمی زمان می‌برد.

 

وی درباره انتخاب کاپیتان پرسپولیس در این فصل گفت: ما امشب در اردوی تیم کاپیتان را مشخص می‌کنیم. کاپیتان اول و دوم تیم نزد خودم محفوظ است اما امشب با بازیکنان هم مشورت می‌کنم و در نهایت هر کسی که جمع بگوید کاپیتان تیم می‌شود. کاپیتان باید کسی باشد که رابط خوبی بین سرمربی و بازیکنان باشد و به فکر منافع تیم باشد.

 

خبرنگاری از دایی درباره تقابلش با مجید جلالی که روزگاری شاگرد او بوده پرسید که سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: جلالی نه تنها در تیم ملی ارتش‌ها بلکه در صبا باتری مربی من بود. من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم و دوستش دارم. همیشه خودم را شاگرد جلالی می‌دانم. او مربی بادانشی است و مطمئن باشید همین فردا هم از او چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت.

 

دایی با اشاره به اینکه تنها مصدوم پرسپولیس برای بازی فردا پولادی است گفت: کریم باقری جزو کادر فنی ماست. درباره سرپرست تیم هم باشگاه تصمیم‌گیرنده است. تا الان که من در خدمت شما هستم می‌دانم شیرینی سرپرست تیم است. ما جایگاه پنجعلی را خیلی بالاتر از این دیدیم که این کارها را انجام دهد و او به عنوان مدیر تیم بر همه چیز نظارت دارد.

 

خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید با توجه به اینکه زوج سید جلال حسینی و محسن بنگر فصل گذشته موفق نبود چه تدابیری برای این فصل اندیشیده‌اید، گفت: ما با فصل‌های گذشته کاری نداریم و به تمرین‌های تیم نگاه می‌کنیم. خوشبختانه در تمرین‌ها همه مدافعان خوب بودند. سال‌های قبل باید به فراموشی سپرده شود. یادمان نرود که همین زوج در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای سپاهان بازی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها