رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال از قطعی بودن فروش اینترنتی بلیت لیگ سیزدهم از هفته چهارم این رقابت‌ها خبر داد و این اقدام را حرکتی ارزشمند در جهت رفاه حال تماشاگران دانست.
کد خبر: ۵۸۱۸۶۷

مهدی تاج با اشاره به ازدحام شبانه هواداران استقلال و پرسپولیس پیش از شهرآوردهای تهران و در مقابل در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: زمانی که من به سازمان لیگ آمدم با توجه به ازدحام جمعیتی که یک شب قبل از شهرآورد مقابل ورزشگاه آزادی تهران حضور داشتند، خواهان انجام بلیت فروشی اینترنتی شدم، معتقدم به جای این‌که در چنین شب‌هایی به مردم چلوکباب بدهیم، بهتر است کاری کنیم در کمترین زمان ممکن به ورزشگاه بیایند و این ساماندهی به سود ورزش و فوتبال ایران است. به گزارش ایرنا، تاج افزود: قرار بود این کار از بازی پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز آغاز شود، اما از ۱۰۰ هزار بلیت فقط کمتر از سه هزار بلیت به صورت الکترونیکی خریداری شده است. پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰۰ هزار نفر برای مشاهده این بازی به ورزشگاه بیایند و به همین دلیل در این دیدار هم بلیت‌فروشی الکترونیکی داریم و هم حضوری. اما به طور حتم از بازی سوم و چهارم فقط بلیت‌فروشی اینترنتی خواهیم داشت.

تاج در پاسخ به این پرسش که آیا قرار نیست مانع حضور باشگاه‌های بدهکار در لیگ برتر فوتبال شوید، گفت: هیچ گاه شهرداری به دلیل پرداخت نشدن عوارض، برق خانه شما را قطع نمی‌کند و فکر می‌کنم ما هم باید در این جا کار اصولی انجام دهیم. ما هم می‌خواهیم کار اصولی در مورد این باشگاه‌ها انجام دهیم. خوشبختانه بدهی آنان بسیار کاهش یافته است. قرار شده ۳۰ درصد از این بدهکاری‌ها را از محل درآمد باشگاه‌ها در سازمان لیگ پرداخت کنیم. در حال حاضر از ۱۶ باشگاه حاضر در لیگ برتر فوتبال فقط هفت تیم بدهکار وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها