آقای فتح‌الله‌زاده باید ثابت کند که بازیکنان پرسپولیس پورشه گرفتند. آیا سندی برای حرف‌هایتان دارید؟
کد خبر: ۵۸۰۹۳۴
شکایت دسته جمعی پرسپولیسی ها از فتح الله زاده

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین شرایط پرسپولیس در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه امسال کارمان را خیلی زود شروع کردیم و همه چیز خوب پیش رفته است. روحیه بازیکنان بالاست و کادرفنی هم برنامه‌های منظمی برای تیم در نظر گرفته است. امیدوارم بتوانیم با قدرت لیگ را شروع کنیم.

وی درباره شکست پرسپولیس در دو بازی تدارکاتی آخر خود گفت: بازی تدارکاتی برای این است که نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم. ما هم در دو بازی آخر خوب بازی کردیم. درست است که باختیم اما خیلی چیزها را فهمیدیم و آمادگی بدنی و تاکتیکی‌مان را حفظ کردیم.

حسینی درباره دیدار نخست تیمش برابر تراکتورسازی گفت: مطمئنا بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود. تراکتورسازی جزو تیم‌هایی است که در چند سال گذشته مدعی بوده و تماشاگران خوبی هم دارد که حتی در تهران از این تیم حمایت می‌کنند. در کنار آن اولین بازی‌های لیگ همیشه سخت است. واقعا دیدار با تراکتورسازی قابل پیش‌بینی نیست و باید تلاش کنیم که بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

مدافع پرسپولیس درباره حضور کریمی و انصاری‌فرد در تراکتورسازی گفت: فوتبال حرفه‌ای همین است و بازیکن نمی‌داند فصل بعد برای کدام تیم بازی می‌کند. آنها جزو بهترین‌ها هستند و الان هم برای موفقیت تراکتورسازی تلاش می‌کنند اما در آزادی بازی می‌کنیم و برد می‌خواهیم.

حسینی درباره جدیدترین صحبت‌های فتح‌الله‌زاده که باز هم به مساله پورشه گرفتن بازیکن پرسپولیس اشاره کرده است، اظهار کرد: دوست ندارم دیگر درباره این مساله صحبتی کنم. فقط این را می‌دانم که بازیکن پرسپولیس این روزها از این حرف‌ها خیلی ناراحت هستند و واقعا خسته شده‌اند. اگر کسی بار دیگر از این حرف‌ها بزند، مطمئن باشید که بازیکنان پرسپولیس از او شکایت خواهند کرد. آقای فتح‌الله‌زاده باید ثابت کند که بازیکنان پرسپولیس پورشه گرفتند. آیا سندی برای حرف‌هایتان دارید؟ اگر اتهامات خود را ثابت نکنند، نه من بلکه همه بازیکنان پرسپولیس شکایت خواهیم کرد. اصلا به استقلالی‌ها ربطی ندارد که چه کار می‌کنیم. همین طور به ما ربط ندارد که آنها چه می‌کنند. متاسفانه فقط می‌خواهند فشارها را روی پرسپولیس بیشتر کنند اما مردم واقعیت‌ها را می‌دانند. پرسپولیس را دوست دارم و با تمام وجودم برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم اما از مردم می‌خواهم که فریب این چیزها را نخورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها