یکی از متهمان که در اداره آگاهی با شکایت دروغین قصد داشت وانمود کند خودرو‌اش سرقت شده است، دستگیر شد

2 شرور مسافربرنما در کمین زنان

دو مرد که به بهانه جا‌به‌جایی مسافر، زنان و دختران جوان را در استان فارس ربوده و پس از سرقت اموالشان، تعدادی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۸۰۸۱۴

به گزارش جام‌جم، سردار سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی استان شیراز در این باره گفت: چندی پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی شیراز از دو مرد به اتهام آدم‌ربایی و سرقت اموالش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی به عنوان مسافر سوار خودرویی شده که در میانه راه راننده تغییر مسیر داده و در این هنگام دیگر سرنشین خودرو، در واکنش به اعتراض زن مسافر، با همدستی راننده با چاقو به وی حمله کرده و پول، گوشی تلفن همراه و طلاهایش را سرقت و او را در محله‌ای رها کرده و متواری شده‌اند.

ردپای 2 متهم فراری

با شروع تحقیقات و به دست آمدن تصویر رایانه‌ای متهمان فراری، جستجوی ماموران اداره آگاهی استان در این رابطه آغاز شد تا این که زنان و دختران جوان دیگری هم در مرکز پلیس از دو سارق مسافربرنما شکایت کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: در تحقیق از شاکیان جدید معلوم شد آنها نیز در دام دو مرد مسافربرنما گرفتار و پس از ربوده شدن، اموالشان سرقت شده است و تعدادی از آنها نیز از سوی سارقان مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

در این مرحله معلوم شد تصاویر رایانه‌ای متهمان فراری با هم مطابقت دارد.

مالباخته دروغگو، همان سارق فراری بود

سجادیان خاطرنشان کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، جستجو برای دستگیری متهمان فراری از سوی چند گروه عملیاتی آغاز شد تا این که چند روز پیش مردی با مراجعه به پلیس آگاهی با ارائــــــه شکایتی عنوان کرد دو مرد به عنوان مسافر سوار خودرویش شده و به‌زور و تهدید آن را سرقت کرده و او را از خودروی در حال حرکت بیرون انداخته‌اند.

شناسایی متهم توسط شاکیان

وی گفت: در حالی که تحقیق از این مرد آغاز شده بود، ماموران متوجه شدند مرد شاکی شباهت زیادی به یکی از دو متهم تحت تعقیب دارد.

بنابراین وی با هماهنگی قضایی بازداشت شد و شاکیان در مواجهه حضوری با متهم، او را به عنوان یکی از همان دو مردی که در پوشش حمل مسافر آنها را ربوده و اموالشان را سرقت کرده بودند، معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: با شناسایی متهم، وی این بار اعتراف کرد با همدستی دوست فراری‌اش زنان و دختران جوان را ربوده و اموالشان را سرقت کرده و تعدادی ازآنها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

در ادامه، همدست او نیز دستگیر و از خانه متهمان، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه شاکیان کشف شد.

زنگ خطری برای بانوان

سردار سجادیان با هشدار به شهروندان، از آنها خواست از سوار شدن به خودروهای شخصی خودداری و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. افرادی هم که در دام این دو متهم گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی، از آنها شکایت کنند. بنا بر این گزارش، دو متهم پرونده به اتهام آدم‌ربایی، سرقت‌های به عنف و آزار و اذیت روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها