پس از کش و قوس های فراوان مبنی بر انتقال سسک فابرگاس به یکی از سه تیم چلسی، منچستر سیتی و منچستر یونایتد مسئولان بارسلونا عاقبت اعلام کردند که این مهاجم خود را نمی فروشند.
کد خبر: ۵۸۰۶۶۵
بارسلونا : فابرگاس فروشی نیست


به گزارش سایت جام جم ورزشی به نقل از پایگاه خبری ساکرنت؛ فابرگاس 29 ساله به طور همزمان از سه تیم چلسی، منچستر سیتی و منچستر یونایتد پیشنهاد داشت. منچستر یونایتد برای 23 میلیون پوند می پرداخت و چلسی و سیتی هر کدام به ترتیب 19 و 16 میلیون پوند. در حالی که مویس سرمربی منچستر یونایتد امیدواری زیادی نسبت به انتقال فابرگاس پیدا کرده بود و از طرفی فابرگاس نیز خود تمایلش را برای پیوستن به من یونایتد اعلام کرده بود سخنگوی باشگاه بارسلونا صبح امروز گفت که فابرگاس به هیچ تیمی نمی رود حتی به منچستر یونایتد که پیشنهاد چشمگیری را به این بازیکن ارائه داده است.

فابرگاس تمایل خود را برای جدایی از بارسا عنوان داشته و حتی گفته بود که در صورت جدایی از جمع کاتالان ها فقط برای منچستر یونایتد بازی می کند. نماینده های منچستر در یک ماه اخیر سفرهایی به بارسلونا داشتند و با این مهاجم توافقات ابتدایی را هم انجام دادند اما در نهایت با مخالفت رسمی باشگاه بارسلونا همه نقشه های مویس به هم ریخت. مویس بار دیگر برای جذب یک بازیکن ناکام ماند چرا که او کاوانی را هم می خواست که این مهاجم به جای من یونایتد از پاری سن ژرمن سر درآورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها