استقلالی ها بی سر و صدا در تلاش بودند تا یک هافبک پرتغالی را هم به جمع خود اضافه کنند که دوباره سر و کله لوپز پیدا شد...
کد خبر: ۵۷۹۶۷۷
بازیکن فراری تراکتورسازی گزینه پرتغالی قلعه نویی را پراند

فلاویو لوپز بازیکن پرتغالی تراکتور سازی که  مصاحبه توهین آمیزی  علیه مردم تبریز و باشگاه تراکتور سازی انجام داده بود این هافبک را فراری داده است، هر چند خود لوپز هم فراری است چون به دلیل اظهارات توهین آمیزش تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

« روی میگوئل » بازیکن 29 ساله تیم آ ال لیماسول قبرس که فصل گذشته همراه این تیم 9 بازی در مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا مقابل تیم های مثل فنرباغچه ، مونشن گلادباخ و اندرلشت بلژیک انجام داده و سابقه بازی در سوپرلیگ پرتغال در تیم های مثل گیمارش را دارد ، بازیکن مورد نظر قلعه نویی بود .

گفته می شود که سرمربی آبی ها بعد از تماشای چند فیلم کامل از بازیهای او میگوئل را پسندید و پیش از سفر استقلال به اوکراین قرار بود که این بازیکن پرتغالی به تهران بیاید اما این سفر به تعویق افتاد و در حالیکه قرار بود میگوئل امشب وارد تهران شود صبح امروز خبر از انصراف خود برای بازی در تیم استقلال داد .

مدیر برنامه ایرانی این بازیکن در گفت و گو با سایت گل دلیل عدم پیوستن میگوئل به استقلال را مشورت این بازیکن با برادران لوپز عنوان کرد : « میگوئل در آخرین دقایق پیش از سفر به تهران با یکی از برادران لوپز که در تیم نفت تهران حضور داشت مشورت کرده و لوپز به شدت به او اخبار منفی داده و درباره زندگی خودش و برادرش در ایران مسائل غیر واقعی و دروغی را عنوان کرده است ! به هر حال ما نباید انتظار داشته باشیم که میگوئل حرفهای هموطن خودش را جدی نگیرد »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها