حسنی از شیراز: در محدوده بلوار پاسداران، خیابان زرهی و شهید قدوسی شیراز فشار آب به قدری پایین است که به هیچ عنوان نمی‌توان از آن استفاده کرد. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.
کد خبر: ۵۷۹۰۶۸

اسدی از تبریز: بیش از چند سال است که خیابان نمایشگاه بین‌المللی را در جاده تهران برای لوله‌کشی تخریب کرده، اما تاکنون آن را ترمیم نکرده‌اند. چرا؟

گودرزی از تهران: از مسئولان قوه‌قضاییه می‌خواهیم نسبت به برخورد با اشراری که باعث رعب و وحشت در جامعه می‌شوند، برخورد قاطع‌تری داشته باشند.

رستمی از سوادکوه: به دلیل بدهی 130هزار تومانی به مخابرات شیرگاه سوادکوه به آن شرکت مراجعه کردم که با برخورد بسیار زشت و زننده کارمند آنجا مواجه شدم. آیا نباید بر رفتار بد کارمندان ادارات نسبت به ارباب رجوع نظارتی صورت گیرد؟

یک شهروند از تهران: برای گرفتن برگه معاینه فنی به مرکز بیهقی مراجعه کردم که در آنجا اجناسی همانند روغن ترمز که غیراستاندارد بود به ما تحمیل می‌کردند که حتما آنها را بخریم. آیا کار این مراکز به جایی رسیده است که باید این‌گونه درآمدزایی کنند؟

محمدی از گچساران: وضع روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی گچساران به هیچ‌وجه مناسب نیست. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به این مساله رسیدگی کنند.

جوابیه: در پی درج پیامی در ششم تیر ماه تحت عنوان «اتوبوس‌های دونرخی در خط راه‌آهن ـ تجریش» امور اطلاع‌رسانی و تبلیغات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: تعیین و اعلام نرخ کرایه اتوبوس‌های بخش خصوصی و عمومی از سوی شورای محترم اسلامی شهر تهران صورت می‌پذیرد که پس از تصویب فرمانداری تهران، جهت اجرا به این شرکت ابلاغ می‌شود و این شرکت تنها مجری مصوبات ابلاغی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها