احتمال می‌رود پلیس بریتانیا دستور نبش‌قبر زنی را صادر کند که در ماه عسل خود قربانی جنایتی شوم شد و به قتل رسید. یکی از کارآگاهان پلیس بریتانیا با افشای آخرین دستاوردهای پلیس درخصوص قتل عروس جوان، مردم این کشور را شوکه کرده است. گفته می‌شود پلیس بتازگی حقایقی را در مورد قتل «میکلا مک آریوی» کشف کرده که احتمال صدور دستور نبش قبر او را افزایش داده است. این کارآگاه گفته شخصا پرونده قتل میکلا را بررسی کرده و موفق شده سرنخ جدیدی به دست آورده است، اما ماجرای قتل میکلا چیست؟
کد خبر: ۵۷۸۲۴۴

جسد میکلا، دو سال قبل در هتلی که او برای گذراندن ماه عسلش انتخاب کرده بود، پیدا و مشخص شد عروس بیست و هفت ساله خفه شده است. در آن زمان دو کارگر مرد هتل که جنازه را یافته بودند تحت بازجویی قرار گرفتند، اما سرنخ مهمی به دست نیامد. بعد از گذشت دو سال حالا اطلاعات تازه‌ای در مورد قتل این زن به دست آمده و پرونده میکلا از بایگانی خارج شده است. هتلی که قتل در آن اتفاق افتاد، در جزایر ماریتیوس در اقیانوس هند واقع شده است و مسئولان هتل چندی قبل برای پاک کردن آثار آن جنایت نام هتل و حتی شماره اتاقی را که میکلا در آن اقامت داشت، تغییر دادند، اما این کارها نمی‌تواند ماجرای کشته شدن نوعروس را از ذهن‌ها پاک کند زیرا قاتل او همچنان فراری است. خانواده میکلا از عملکرد پلیس جزیره گله دارند و می‌گویند ماجرا به درستی پیگیری نشده و پلیس در مسیر تحقیقات اشتباه کرده است. یکی از اشتباه‌هایی که خانواده مقتول روی آن انگشت می‌گذارد این است که پلیس بخشی از نوار ضبط شده دوربین مداربسته هتل را پاک کرده است، در حالی که می‌شد از نوار ضبط شده اطلاعات و سرنخ‌های مفیدی استخراج کرد.

کارآگاهی که قصد دارد این ماجرا را پیگیری کند، می‌گوید: «پلیس تلاش کرده قتل را گردن دو کارگر هتل که جنازه را یافتند، بیندازد در حالی که‌‌قاتل آزاد است.» او همچنین می‌گوید یک مظنون پیدا کرده و این فرد کسی نیست جز یکی از نگهبانان هتل. اثر انگشتان این نگهبان روی در اتاق میکلا و شوهرش کشف شده است. پلیس همان دو سال قبل از این فرد بازجویی، اما توضیحات او را قبول کرد و وی را بی‌گناه شناخت. او مدعی شده بود اثر انگشتش روی دستگیره در مربوط به زمانی می‌شود که کارگران هتل وی را در جریان قتل قرار دادند و او طبق وظیفه‌اش به اتاق مقتول رفت. او گفته علت وجود اثر انگشتش روی دستگیره در حمام اتاق نیز این است که او قصد داشت برای کمک حوله بیاورد، اما اکنون کارآگاه ویژه کشف کرده حوله‌ها در قفسه جداگانه‌ای خارج از حمام نگهداری می‌شدند، بنابراین ادعای مظنون نمی‌تواند صحت داشته باشد. نکته دیگری که افسر جدید پرونده را متعجب کرده این است که طبق گزارش‌های موجود نگهبان هتل آن روز خیلی زود محل کارش را ترک کرد. در حالی که انگشت اتهام به سمت نگهبان هتل نشانه گرفته شده، فیلمی از زندگی فقیرانه او منتشر شده و وی در این فیلم گفته ممکن است دی‌ان‌ای او روی صورت میکلا یافت شود چون او سعی کرد عروس بیچاره را نجات بدهد.

کارآگاه از ادعاهای مظنون قانع نمی‌شود. او در پی گرفتن مجوز نبش قبر میکلاست.

مترجم: سارا لقایی

منبع: دیلی‌میرور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها