مرد سارق در یک قدمی اتهام جنایت قرار گرفت

با کشف جسد زن گمشده شهریاری در استان قزوین، تحقیقات کارآگاهان جنایی از مرد سارقی که پیش از گم‌شدن او با وی ملاقات کرده است، آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۷۸۰۱
مرد سارق در یک قدمی اتهام جنایت قرار گرفت

به گزارش جام‌جم، از چندی پیش شکایت‌های متعددی در دستور کار پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران قرار گرفت که نشان می‌داد، مردی به بهانه مسافرکشی با تعارف آبمیوه مسموم به زنان مسافر، آنها را بی‌هوش وپس از سرقت پول و طلاهایشان، در بیابان رها می‌کند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری این سارق فراری آغاز شده بود، زن جوانی با حضور در مرکز پلیس، از مردی به اتهام سرقت شکایت و عنوان کرد، قصد خرید خودرویی را داشته که با مردی آشنا شده و پس از این که او برایش خودرویی پیدا کرده، در حال نوشتن قولنامه بوده‌اند که با نوشیدن آبمیوه تعارفی از سوی این مرد، او و پسر نوجوانش بی‌هوش شده‌اند و پس از به هوش آمدن، متوجه شده طلا و پول‌هایش به سرقت رفته است.

در ادامه با بررسی تصاویر رایانه‌ای سارق مشخص شد وی پیش از این تحت تعقیب پلیس بوده است و به این ترتیب جستجوی گسترده برای دستگیری متهم تحت تعقیب آغاز و روز‌های پایانی خرداد امسال مرد سارق دستگیر شد.

سرنوشت زن گمشده در دست مرد سارق

او در تحقیقات اولیه به بی‌هوش‌کردن زنان و سرقت طلا، پول و گوشی‌های تلفن همراه آنها اعتراف کرد. در ادامه معلوم شد او با زن جوانی مکالمات تلفنی طولانی مدت داشته است.

رد پا

بنابراین وقتی موضوع را بررسی کردند، متوجه شدند آن زن که به عنوان مسافر سوار خودروی متهم شده، آخرین بار نیز با او مشاهده شده و از آن موقع به بعد کسی او را ندیده و خانواده دختر جوان نیز گم شدن او را به پلیس گزارش داده‌اند.

در ادامه بازجویی از متهم برای مشخص شدن سرنوشت زن گمشده، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهریار روز گذشته مطلع شدند زن گمشده به قتل رسیده و جسد وی از سوی ماموران انتظامی استان قزوین به عنوان جسد مجهول‌الهویه به پزشکی قانونی منتقل شده است.

در ادامه با حضور خانواده مقتول در پزشکی قانونی هویت جسد تائید شد.

بنابراین گزارش، با کشف جسد زن جوان، تحقیقات ویژه پلیس جنایی اداره آگاهی شهریار از متهم برای رازگشایی از این جنایت آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها