هزینه‌های اوکراین را هواداران دادند

قلعه‌نویی: آندو را می‌خواهیم

کمیته انضباطی رسیدگی به پرونده دهنوی ۲۵ تیر برگزار می‌شود؛

بدهی 350 میلیونی تراکتور به قلعه نویی

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتورسازی تبریز را به پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان به امیر قلعه‌نویی محکوم کرد.
کد خبر: ۵۷۷۵۷۱
بدهی 350 میلیونی تراکتور به قلعه نویی


 به گزارش سایت جام جم ورزشی  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ دیدار دو تیم وحدت کشاورزی مبارکه و گلسا پوش یزد روز بیست و نهم خرداد ماه برگزار شد که از سوی مدیر عامل و کادر تیم وحدت مبارکه تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس رسول کرمی مدیر عامل تیم مبارکه به دلیل رفتار غیر ورزشی و زننده به توبیخ کتبی و پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مرادی مربی تیم فولاد مبارکه به دلیل رفتار غیر ورزشی و تحریک تماشاگران به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه وحدت کشاورزی مبارکه به دلیل تخلف و اهانت به نماینده فدراسیون از سوی تماشاگران به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادعا کرده که دهنوی بازیکن تحت قرارداد سپاهان از طرف سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس مورد تهدید قرار گرفته است. باشگاه سپاهان اظهارات سرپرست تیم پرسپولیس علیه باشگاه سپاهان را حاوی الفاظ نامناسب دانسته و به همین دلیل از سعید شیرینی شکایت کرده است. در این باره کمیته انضباطی از رحیمی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس و قاسم دهنوی دعوت کرده است تا روز سه شنبه 25 تیر92 با در دست داشتن هرگونه مدارک و مستندات لازم در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کنند. عدم حضور هر یک از مدعوین مانع از رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کمیته انضباطی اعلام می کند که با توجه به بررسی های به عمل آمده باشگاه فرهنگی ورزشی سایپای البرز، فاقد بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و ارائه هرگونه خدمات فوتبالی به این باشگاه از نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلامانع است.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تجدید نظر خواهی امیر قلعه نویی نسبت به رای کمیته انضباطی در 28 آذر 91 صادر کرد.

این کمیته اعلام کرده که پس از بررسی پرونده از همه زوایای مختلف و قراردادی که باشگاه تراکتورسازی با امیرقلعه نویی داشته است، با توجه به اینکه قرارداد داخلی و متمم قرارداد مورد تعرض و خدشه واقع نشده و اصالت و اعتبار آن مسلم است به دلالت محتویات پرونده، باقیمانده حقوق و پاداش های پرداخت نشده به امیرقلعه نویی 350 میلیون تومان است که کمیته استیناف، باشگاه تراکتورسازی تبریز را به پرداخت 350 میلیون تومان به امیرقلعه نویی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها