بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با یک هیات سیاسی از موریتانی اعلام کرد: سوریه در آستانه پیروزی نهایی است و بزودی پیروزی ارتش رسما اعلام می‌شود.
کد خبر: ۵۷۶۳۲۵

به گزارش ایسنا، محفوظ ولد عزیز، دبیرکل حزب اتحادیه سوسیال دموکرات موریتانی در مصاحبه با روزنامه الوطن سوریه اعلام کرد در سفر اخیرش به سوریه و دیدار با مقامات بلندپایه این کشور با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرده و اسد به وی گفته است که سوریه به فضل ارتش قوی و ملت استوارش در آستانه پیروزی نهایی در جنگ جهانی است. جنگی که از مدتی پیش علیه سوریه آغاز شده و اعلام رسمی این پیروزی در آینده‌ بسیار نزدیک خواهد بود.این اظهارات در حالی بیان شد که ارتش سوریه پس از کنترل کامل شهر استراتژیک القصیر، در جبهه‌های حمص و حلب در حال پیشروی و عقب راندن گروه‌های مسلح است. از سوی دیگر از استان ادلب در شمال غربی سوریه خبر می‌رسد بالگردهای ارتش سوریه اقدام به پخش اطلاعیه‌های ارتش بر روستاهای منطقه جبل الزاویه کردند.

این منطقه بیش از یک سال است در کنترل گروه‌های مسلح بوده و قرار است طی چند روز آینده ارتش سوریه عملیات گسترده نظامی را در این منطقه آغاز و این روستاها را از عناصر مسلح و تروریستی پاکسازی کند.

ارتش سوریه در این اطلاعیه‌ها از عناصر مسلح خواسته‌ سلاح‌هایشان را زمین بگذارند و خود را تسلیم ارتش سوریه کنند.

در همین حال، نیروهای امنیتی سوریه صبح دیروز یک بمب را خنثی کردند که به یک خودرو وصل شده بود. نیروهای امنیتی سوریه این بمب را در میدان الامویین خنثی کردند که قصد داشت، پس از عبور از نقاط ایست و بازرسی در منطقه «المالکی» منفجر شود. جایی که منزل بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در این منطقه قرار دارد.

در یک خبر دیگر گفته شد افراد مسلح روز گذشته با شلیک دو خمپاره منطقه کفر سوسه دمشق را گلوله‌باران کردند که به نزدیکی ساختمان وزارت برق سوریه در این منطقه اصابت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها