نرخ سود بانکی فورا کاهش یابد

۶ راهکار نعمت‌زاده برای رونق بورس

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران:

افزایش بازدهی باعث رشد شاخص ها شده است

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران تاکید کرد: افزایش بازدهی سهام شرکت های بورسی سبب شده است شاخص های بورس امسال روند صعودی داشته و با رونق همراه باشد.
کد خبر: ۵۷۵۲۰۶
افزایش بازدهی باعث رشد شاخص ها شده است

علی صالح آبادی گفت: شرکت های بورسی طبق قانون موظفند بودجه سالانه و پیش بینی های خود را اعلام کنند که گزارش های ارائه شده نشان می دهد در مقایسه با پارسال بازدهی بیشتری خواهند داشت.

وی افزود: شرکت های بورسی در سالهای اخیر روند خوبی سودآوری داشته اند و با توجه به اینکه در فصل برگزاری مجامع شرکت های بورسی قرار داریم و در این مدت سود شرکت ها میان سهام داران توزیع می شود ، استقبال از بازار سرمایه بیشتر شده است.

صالح آبادی گفت: تحولات بازارهای رقیب مانند کاهش قیمت سکه و طلا و همچنین تثبیت یا کاهش نرخ ارز باعث شده است بازار سهام به بازاری جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل شود و از رونق خوبی برخوردار باشد.

وی افزود: زیرساخت های خوبی برای دسترسی شهروندان به بازار سرمایه از لحاظ بسترهای قانونی ، مقررات و ابزارهای الکترونیک فراهم شده است و انتخابات پرشوری که با مشارکت بیش از 72 درصد مردم خلق شده بر عملکرد بازار سرمایه نیز تاثیر مثبت گذاشته است و نشان مید هد که نظام از استحکام بیشتری برخوردار است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران به سرمایه گذاران و علاقه مندان به خرید سهام توصیه کرد حتما رویکرد بلندمدت در بازار سهام داشته باشند و سبدی از سهام را خریداری کنند تا در صورت نوسان ارزش سهام، متضرر نشوند.

وی تصریح کرد: البته نوسان و فراز و فرود ارزش سهام جز ذات بازار سرمایه است و کسانی که سرمایه گذاری بلند مدت می کنند سود می برند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها