مقصد نامعلوم مهاجم من یونایتد

رونی: می روم چون هنوز فرگوسن قدرت دارد

موافقت تلویحی با انتقال به بارسلونا؛

رونی: در صورت جدایی از یونایتد فقط به بارسا می روم

وین رونی مهاجم تیم ملی فوتبال انگلستان اعلام داشت در صورت جدایی از تیم کنونی خود یعنی منچستر یونایتد فقط به بارسلونا می رود.
کد خبر: ۵۷۴۲۱۶
رونی: در صورت جدایی از یونایتد فقط به بارسا می روم



به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ بارسلونا پنج روز پیش با ارائه پیشنهادی جالب توجه خواهان به خدمت گرفتن وین رونی مهاجم 27 ساله باشگاه منچستری یونایتد انگلستان شد، این درحالی است که این بازیکن پیش از پیشنهاد بارسایی ها با پیشنهاد تیم های آرسنال، پاری سن ژرمن و چلسی هم روبرو شده بود.
رونی که با دیوید مویس سرمربی جدید منچستر یونایتد به اختلاف خورده است روز گذشته به سان گفت: " تمایلی برای جدایی از منچستر یونایتد ندارم اما اگر قرار باشد از این تیم جدا شوم قطعا بارسلونا را به عنوان تیم بعدی ام انتخاب می کنم. بارسلونا یک تجربه جدید برای من خواهد. بود. بازی کردن در لیگ برتر را به اندازه کافی تجربه کرده ام و حالا بازی کردن در لیگی همچون لالیگا برای من بسیار هیجان انگیز است. "
رونی افزود: " صحبت کردن درباره این انتقال هیچ فایده ای ندارد. من هنوز نمی دانم فصل آینده در منچستر یونایتد  خواهم بود یا خیر اما به هر حال این باشگاه را در اولویت خود قرار می دهم و پس از آن به گزینه ای دیگری از جمله بارسلونا فکر می کنم. تصور جدایی از منچستر یونایتد برای من مشکل است اما وقتی چاره ای نباشد مجبور هستم که این کار را انجام بدهم. من باز هم تلاش خود را برای ماندن در این تیم انجام می دهم در غیر اینصورت مذاکرات جدی ام را با بارسلونا آغاز خواهم کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها