مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: پروژه بهسازی راه اصلی کهورستان ـ لار ـ جهرم به طول 203 کیلومتر که امروز به اتمام رسید، با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
کد خبر: ۵۷۳۹۳۳
افتتاح راه اصلی کهورستان-لار-جهرم به طول 203 کیلومتر

احمد صادقی در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، پروژه بهسازی راه اصلی کهورستان ـ لار ـ جهرم به اتمام رسید و مسیر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه مسیر لار - جهرم از مسیرهای پر تردد استان فارس محسوب می‌شود، ادامه داد: طول این پروژه 203 کیلومتر است و برای انجام آن 425 میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این محور به موازات بندرعباس ـ سیرجان از شهرستان خمیر در استان هرمزگان آغاز شده است.

صادقی ادامه داد: محور مذکور از بندر شهید رجایی به موازات محور بندرعباس ـ سیرجان از استان هرمزگان آغاز شده و سپس به شهرستان لار در استان فارس متصل می‌شود پس از آن به شهرستان جهرم و شیراز متصل شده و سپس به مرکز کشور و کریدور اصلی شمال جنوب وصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه این مسیر در امتداد کریدور شمال به جنوب است، اضافه کرد: این محور بنادر جنوبی استان هرمزگان را از طریق استان فارس به تمام نقاط کشور متصل می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وجود این راه موجب توسعه شهرستان‌های واقع در مسیر نظیر خمیر، کهورستان، لار و جهرم می‌شود، یادآور شد: این پروژه ظرف سه سال انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها