پورمختار:

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پرونده‌ها را به اطلاع روحانی می‌رساند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می گوید، اعضای این کمیسیون برای دادن اطلاعات مربوط به پرونده‌های موجود در این کمیسیون بزودی به دیدار رئیس‌جمهور منتخب می‌روند.
کد خبر: ۵۷۳۴۵۶

علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ، از برنامه این کمیسیون برای دیدار با حجت‌الاسلام روحانی خبر داد و گفت: قرار است اعضای کمیسیون اصل 90 دیداری را با رئیس‌جمهور منتخب داشته باشند چرا که موضوعاتی که در کمیسیون مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، به عملکرد دستگاه‌ها و مشخصا قوه مجریه بر می‌گردد لذا نیاز است تا رئیس‌ جمهور منتخب از کم و کیف این موضوعات مطلع باشد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس منتخب ایران باید از کلیات موضوعات در دست بررسی در کمیسیون اصل 90، نگرانی‌های این کمیسیون، نوع شکایات مردمی و نوع پرونده‌هایی که در کمیسیون بررسی می‌شود، اطلاع داشته باشد بنابراین قرار است طی دیداری این مسائل را به رئیس جمهور منتخب اطلاع رسانی کنیم تا وی در انتخاب همکارانش در دولت به این موضوعات عنایت داشته باشد، تا در سایه اجرای قانون شاهد باشیم، تا پرونده‌های شکایت از دستگا‌‌ه‌های اجرایی کمتر شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 همچنین گفت: درخواست دیدار با رئیس جمهور منتخب را از سوی معاون پارلمانی مرکزی تحقیقات استراتژیک مطرح کردیم و احتمالا در آینده‌ای نزدیک این دیدار برگزار شود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها