پوتین در کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر انگلیس:

اختلافات زیادی با غربی‌ها درباره سوریه داریم

رئیس جمهور روسیه با تاکید بر حل سیاسی بحران سوریه و وجود اختلاف با غربی ها از جمله انگلیسی ها درباره این کشور درباره پیامدهای خطرناک ارسال سلاح برای تروریستها هشدار داد.
کد خبر: ۵۷۱۷۸۷
اختلافات زیادی با غربی‌ها درباره سوریه داریم

به گزارش مهر به نقل از شبکه بی بی سی ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس با تاکید بر توقف خونریزی ها در سوریه گفت با انگلیس درباره سوریه اختلاف نطر داریم.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک با اشاره به مسائل سوریه مدعی شد که در روزهای اخیر شاهد مدارک بیشتری از استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه بوده ایم .

وی در ادامه گفت: ما با روسیه توافق کرده ایم که برای توقف خونریزی ها در سوریه از طریق گروه 8 همکاری کنیم، زیرا ادامه چنین روندی به همه ضرر می رساند.

کامرون همچنین اظهار داشت: ما خواستار حل بحران سوریه از طریق توافق بر سر تشکیل یک دولت انتقالی هستیم.

پس از اظهارات کامرون ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: ما هم خواستار پایان خشونت ها در سوریه هستیم، اما اختلافات زیادی با انگلیس درباره سوریه داریم.

وی در ادامه با اشاره به جنایات تروریست ها در سوریه و تصمیم غرب برای ارسال سلاح به آنها اظهار داشت : آیا شما می خواهید برای کسانی سلاح ارسال کنید که اعضای بدن انسان را می خورند.

پوتین در ادامه گفت: من راه حل پایان درگیری ها را حضور تمام طرف‌های درگیری در پای میز گفتگو می‌دانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها