یک رستوران در شهر تامپا ایالت فلوریدا غذاهای مختلفی را که با گوشت شیر تهیه شده اند به مشتریانش عرضه می کند.
کد خبر: ۵۷۰۹۹۸
خوراک گوشت شیر در رستوران آمریکایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیوزنت، از این پس می توان در آمریکا گوشت شیر را هم خورد.

رستوران تاکو فوژین در شهر تامپا ایالت فلوریدا در فهرست غذاهایش گوشت سلطان حیوانات را گنجانده است.

رستوران تاکو فوژین پیش از این با عرضه غذاهایی از جمله گوشت سگ آبی، مار زنگی، عقرب وغزال به مشتریان خود در نزد افراد شکم چران شهرت یافته بود.

از ماه مه این رستوران غذاهایی با گوشت شیر را نیز عرضه می کند. تاکوهایی که با گوشت شیر تهیه می شوند به اندازه ای مورد استقبال قرار گرفته اند که این رستوران با کمبود گوشت سلطان جانوران مواجه شده است.

رستوران تاکو فوژین گوشت شیر مورد نیازش را از پرورش دهندگان خصوصی، سیرک ها و باغ وحش ها تهیه می کند البته اگر بتوان گفته مالک آن را باور کرد.

در رستوران های آمریکایی عرضه گوشت شیر ممنوع نیست زیرا نام این گربه سان بزرگ در فهرست حیوانات در تهدید انقراض وجود ندارد. اما نام شیر در فهرست جانورانی که نسلشان آسیب پذیر است ، دیده می شود.

با این حال، عرضه گوشت شیر در این رستوران با خشم عمومی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است. رایان گوژون مالک رستوران می گوید که انواع تهدیدهای اینترنتی را دریافت می کند.

وی می افزاید:​ صنایع غذایی در آمریکا حتی در کره زمین عادلانه نیست. اگر قرار است به بهانه تنوع زیستی جانوران عرضه گوشت شیر ممنوع شود چرا این کار در مورد گاو ها انجام نمی شود. وی در پاسخ به منتقدانش می گوید: عزیزم اینجا آمریکا است؟. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها