روحانی در خصوص توصیه به هوادارانش در صورت عدم پیروزی در انتخابات، اظهار داشت: خیلی دوست دارم فضا عقلانی بماند و هر کس که برنده انتخابات شد، همه به او کمک کنند.
کد خبر: ۵۷۰۸۴۹
روحانی:همه باید به برنده انتخابات کمک کنند

حجت‌الاسلام حسن روحانی پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران از برگزاری روند انتخابات ابراز رضایت کرد.

وی افزود: انتخابات مفهوم بالایی دارد و به معنای تغییر و تحول است و امیدوارم همه مردم امروز با حضور خود در صحنه حماسه سیاسی را تحقق بخشند.

روحانی افزود: برای ما اصل نظر مردم است و از دست‌اندرکاران انتخابات نیز می‌خواهم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حداکثر امانتداری را در قبال رای مردم که امانت به دست آنهاست داشته باشند.

وی با تاکید بر مشارکت هرچه بیشتر مردم در اداره امور کشور تصریح کرد: امروز با آرای بیشتر خود قوام و قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهیم.

روحانی افزود: کسی فکر نکند که با نیامدن پای صندوق مشکل حل می‌شود بلکه هر کس پای صندوق رای نرفت به معنای رای به عدم انتخاب است.

وی متذکر شد: از همه ملت انتظار است که از بین کاندیداها به انتخاب خود و کسی که حداقل و کف مطالبات آنها را نیز برآورده می‌کند رای دهند.

خبرنگاری از نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوال کرد که در صورت اعتراض داشتن به نتیجه انتخابات چگونه اعتراضش را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: راه حل اعتراض در قانون پیش‌بینی شده و ما همان راه را طی می‌کنیم.

روحانی در خصوص توصیه به هوادارانش در صورت عدم پیروزی در انتخابات هم، اظهار داشت: خیلی دوست دارم فضا عقلانی بماند و هر کس که برنده انتخابات شد همه به او کمک کنند.

وی در عین حال از برخی بداخلاقی‌ها در ساعات ممنوعیت تبلیغات ابراز گلایه کرد و گفت: تهمت‌هایی به من زده شد که به دلیل ممنوعیت تبلیغات پاسخ ندادیم.

روحانی اضافه کرد: من برای حاکمیت اخلاق به صحنه آمدم و اگر مردم مصلحت بدانند و بار مسئولیت را با انتخاب خود بر دوشم بگذارند افراط و بداخلاقی را از بین می‌برم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، در پاسخ به سوالی در خصوص خبر اعلام پیروزی‌اش در انتخابات در یکی از سفرهای انتخاباتی‌اش، اظهار داشت: من نگفتم پیروزم و کسی هم نمی‌تواند از الان چنین ادعایی داشته باشد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفت: هر کس در انتخابات پیروز شود بعد از حمد و شکر خدا باید از ملت تشکر کند به خاطر اینکه او را لایق دانستند و بر اساس حق خود بار امانت مسئولیت را به وی سپردند.

روحانی ادامه داد: به نظرم حضور مردم در این دوره فعال‌تر و بیشتر بوده و پیروزی ما همین است که مردم بر خلاف تبلیغ دشمن برای تحریم انتخابات، در صحنه‌اند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها