اتهام فرار مالیاتی برای سرمربی چلسی؛

مورینیو ، تحت تعقیب!

سرمربی تیم چلسی اظهار داشت که در دنیای فوتبال هیچ مربی ای پیدا نمی شود که از او بهتر باشد و هیچ کس بهتر از او راه های رسیدن به قهرمانی را بلد نیست.
کد خبر: ۵۶۹۹۳۰
مورینیو: مربی بهتر از من وجود ندارد!


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ خوزه مورینیو در گفت و گو با سان اظهار داشت: "من بهترین مربی جهان هستم و این را خوب می دانم که مربی بهتر از من وجود ندارد."
وی افزود: "من نمی خواهم خودم را یک اسطوره معرفی کنم اما گذشته درخشانی دارم که قابل مقایسه با گذشته هیچ مربی دیگری در دنیا نیست. همیشه خودم را مربی بزرگ دانسته ام و همیشه تلاش کرده ام از این چیزی که هستم بهتر شوم."
سرمربی سابق تیم رئال مادرید یادآور شد:" راه های قهرمانی را خوب بلدم، برخی مربیان تنها بر اساس شرایط و حدس و گمان برنامه ریزی می کنند اما من هرگز این چنین نیستم. وقتی وارد یک میدان می شوم سریع با خودم ارزیابی می کنم که کوتاه ترین راه ممکن برای رسیدن به قهرمانی چیست. "
البته این بار اول نیست که مورینیو دست به تعریف و تمجید از خودش می زند . او قبلا نیز خودش را مربی بی نظیری در سطح اروپا معرفی کرده بود اما سابقه نداشته که خودش را به عنوان برترین مربی دنیا معرفی کند. مورینیو در فصلی که گذشته به همراه رئال مادرید هیچ موفقیتی به دست نیاورد، او نه در جام حذفی به مقام قهرمانی رسید و نه در لالیگا و اروپا.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها