محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه ما حق آزمون و خطا نداریم، گفت: ما حق نداریم جلوی پیشرفت کشور را بگیریم زیرا امروز پیشرفت برای کشور ضرورت دارد و البته سامان دادن به معضلات اقتصادی نیز دارای اهمیت فراوان است.
کد خبر: ۵۶۹۳۹۲
حق نداریم جلوی پیشرفت کشور را بگیریم

محمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مصلی امام خمینی (ره) شهر شهریار گفت: مشکلات شما در حوزه اقتصادی و فرهنگی را با اعماق وجود درک کرده‌ام؛ این نیست که مشکلات شما را ندانم بلکه از تمامی آنها آگاه هستم.

وی با بیان اینکه دغدغه‌ای جز مردم نداشته و تمام تلاشم این است که دغدغه مردم را دنبال کنم، اظهار داشت: من هیچ دغدغه‌ای جز دغدغه مردم ندارم؛ یعنی اگر بخواهم انقلابی بمانم و فردای قیامت مدیون همرزمان شهیدم نباشم یک راه بیشتر ندارم آن هم خدمت، کار و تلاش برای تمام مردم.

قالیباف جوانان را امید کشور دانست و اظهار داشت: من آزاده‌ای بودم که نه قدرت و نه ثروت داشتم و در دوران تحصیل برای تأمین خرج تحصیل شیرینی می‌فروختم.

وی افزود: اگر امروز این مسئولیت را دارم به برکت انقلاب، نظام و شما ملت است که این فرصت را به من دادید.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز فرصتی که انقلاب برای من مهیا کرده را من برای جوانان دهه سوم و چهارم مهیا می‌کنم، تصریح کرد: برای جوانان فرصتی مهیا می‌کنم تا بتوانند فعالیت کنند با تمامی وجود خود را وقف جوانان می‌کنم.

قالیباف حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را یکی از اولویت‌های دولت خود دانست و گفت: هرگز قولی را به مردم تهران نداده‌ام که نتوانسته‌ باشم به عهدم وفا کنم و امروز هم می‌گویم که به کمک شما مخصوصاً جوانان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ظرف مدت 2 سال این مکان را فراهم می‌کنم که شرایط سخت اقتصادی سامان پیدا کند.

وی حل مشکلات موجود در اقتصاد کشور به خصوص تورم و بیکاری را از جمله اهداف خود عنوان کرد و افزود: طوری فعالیت می‌کنم که حتی یک فرد روستانشین مرزی هم احساس تغییر در درون زندگی خود داشته باشد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ظرفیت تغییر شرایط فعلی در کشور وجود دارد و نباید نسبت به این موضوع تردید کنیم، تصریح کرد: نباید کسی ناامیدی به خود راه دهد زیرا امکان تغییر وجود دارد.

قالیباف خدمت به مناطق محروم را وظیفه خود دانست و با بیان اینکه خدمت به مناطق مستضعف را در اولویت قرار می‌دهم، خاطرنشان کرد: در تهران فعالیت را از جنوب شهر آغاز کرده‌ام و ان‌شاءالله اگر توفیق خدمت حاصل شود اقدامات را از مناطق محروم آغاز می‌کنم.

وی افزود: اگر خیر من در این باشد که مسئولیت دولت بر دوش من گذاشته شود همانطور که در گفت‌وگوی تلویزیونی خود نیز گفتم اجازه نمی‌دهم در کشور تبعیض باشد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قانون اساسی را با اولویت حقوق مردم در دستور کار قرار می‌دهم، اظهار داشت: اگر توفیق خدمت پیدا کنم این فرصت را برای همه جوان‌ها در جامعه فراهم می‌کنم تا بتوانند فعالیت کنند؛ مهم این است که جوان ایرانی در چارچوب نظام حرکت کرده و ظرفیت و توان لازم را داشته باشد و این مهم نیست که قالیباف را قبول دارد یا نه.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما حق آزمون و خطا نداریم، تصریح کرد: ما حق نداریم جلوی پیشرفت کشور را بگیریم زیرا امروز پیشرفت برای کشور ضرورت دارد و البته سامان دادن به معضلات اقتصادی نیز دارای اهمیت فراوان است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود گفت: چالش امروز ما اقتصادی نیست بلکه ما شاهد چالش‌های مدیریتی در کشور هستیم زیرا به درستی از منابع و ظرفیت‌های کشور استفاده نمی‌شود.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان سخنان خود با اشاره به 24 خرداد اظهار داشت: در این روز مردم می‌خواهند تصمیم بگیرند؛ مردم بایستی به برنامه‌ها توجه کنند و در کنار آن کارنامه افراد را نیز مدنظر قرار دهند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها