شهریار افندیزاده در گفتوگو با فارس اظهار داشت: پایگاه اینترنتی www.mosaferyar.ir و www.payane.ir برای پیشفروش اینترنتی بلیت اتوبوس در خدمت مسافران حمل و نقل عمومی جادهای هستند که کمک به سزایی به مسافران در تهیه بلیت است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 1100 دفتر در پایانهها و مراکز شهری، به مسافران خدمات ارائه میدهند، اضافه کرد: از مردم میخواهیم با برنامهریزی سفر، بلیت خود را از محل پیشفروش اینترنتی و حضوری تهیه کنند تا شرکتهای تعاونی بتوانند به اندازه کافی در ایام تابستان ناوگان در اختیار مردم قرار دهند.
معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امسال هم فرمهای نظرسنجی بین مسافران در اتوبوسهای مسیرهای مختلف توزیع میشود؛ قطعاً نظرات مسافران کمک بسزایی به مسئولان سازمان راهداری برای رفع مشکلات خواهد بود.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای افزود: شرکتهای حمل و نقل مسافری و کانونها و انجمنهای حمل و نقلی تلاش میکنند در تابستان امسال نیز نسبت به ارائه خدمات مطلوب و توسعه ناوگان خود به بهترین وجه عمل کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد