ملی پوش پرسپولیس هنوز امکان بازی کردن ندارد؛

پولادی و جراحی پلاستیک

از سه هفته دیگر پا به توپ می‌شوم

پولادی : پرونده ام در پرسپولیس بسته شد

متاسفانه پرونده من در پرسپولیس بدون هیچ دلیل خاصی بسته شد و من نمی دانم چرا باید از این تیم جدا بشوم.
کد خبر: ۵۶۷۷۲۷
پولادی :  پرونده ام در پرسپولیس بسته شد


 مهرداد پولادی  ابتدا در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: خدا را شکر که شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و اگر خدا بخواهد از سه هفته دیگر پا به توپ می‌شوم و این مصدومیت را پشت سر خواهم گذاشت.

وی افزود: در فصل نقل و انتقالات پیشنهاد برای هر بازیکن زیاد است و این موضوع هم شاید امری طبیعی باشد که اسم من بر سر زبان‌ها می‌افتد بالاخره فصل نقل و انتقالات موقع تغییرات و تصمیمات جدید است.

پولادی در مورد مذاکراتش با پرسپولیسی‌ها نیز گفت: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم اما پرونده من در پرسپولیس همین امروز بسته شد و مطمئن باشید به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنم.

وی در خصوص دلیل تصمیمش نیز گفت: دلیل خاصی نبود، بدون هیچ مشکلی پرونده‌ام در پرسپولیس بسته شده است. قسمت نبود که امسال در پرسپولیس باشم و همیشه از صمیم قلب برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک فصل گذشته قرمزپوشان درباره احتمال حضورش در تیم‌های خارجی نیز گفت: همان طور که قبلا گفته بودم در ایران اولویت اولم بازی برای پرسپولیس بود اما قسمت نشد. سعی می‌کنم بعد از سه بازی آینده تیم ملی بهترین تصمیم را بگیرم.

به گزارش فارس؛ وی افزود: اما احتمال زیاد دارد که مسافر خارج از ایران باشم البته باید با مدیر برنامه‌هایم در این خصوص صحبت کنم و پس از جمع‌بندی‌های انجام شده تصمیم نهایی را بگیرم تا انشاء‌الله سال خوبی را در آینده داشته باشم. من همیشه باز هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها