پیشنهاد عجیب به سرمربی سابق پرسپولیس

استیلی در کادر فنی دایی

آرامش نفت از پرسپولیس بیشتر است

چراغ سبز گل محمدی به کریمی

دوست دارم که کریمی به تیم ما افتخار بدهد و به نفت بیاید. او چند پیشنهاد از داخل و خارج دارد که در حال تصمیم‌گیری درباره آن‌هاست. به هر حال ما خیلی دوست داریم که او کنارمان باشد.
کد خبر: ۵۶۷۴۱۴
چراغ سبز گل محمدی به کریمی

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران از علاقه‌اش به جذب علی کریمی خبر داد و گفت: دوست دارم که کریمی به من و تیم افتخار بدهد و سال آینده کنارم باشد.

یحیی گل‌محمدی درباره وضعیت تیم فوتبال نفت تهران که به تازگی هدایت آن را پذیرفته گفت: شاکله اصلی تیم فصل قبل حفظ شده و پنج بازیکن جدید هم گرفته‌ایم، می‌خواهیم روند دو سال اخیر نفت را حفظ کنیم و به همین دلیل باید کمی تیم را تقویت کنیم.

* حریفان خود را تقویت کرده‌اند

نفت تهران در دو فصل اخیر نتایج و عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتبال داشته‌ است. گل ‌محمدی درباره ادامه این روند اظهار کرد: سال قبل وضعیت تیم‌هایی مثل پرسپولیس، ذوب آهن، ملوان و مس خوب نبود و دوران افت را سپری می‌کردند. البته نباید منکر بازی‌های خوب نفت بشویم اما مسئله مهم این است که حریفان ما امسال خود را تقویت کرده‌اند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

* یعقوب کریمی را می‌خواهم

وی در ادامه درباره وضعیت یعقوب کریمی، بازیکن فصل گذشته تیمش که از چند تیم لیگ برتری و خارج از کشور پیشنهاد دارد گفت: به باشگاه گفته‌ام که صددرصد کریمی را می‌خواهم. او با ما قرارداد دارد و باید با تمام وجود برای تیم بازی کند. او چند پیشنهاد دارد و فعلا در حال بررسی آن‌هاست. دیگر باید صبر کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

* دوست دارم علی کریمی کنارم باشد

گل‌محمدی در ادامه با بیان این که با علی کریمی برای حضور در نفت تهران صحبت کرده است، اظهار کرد: دوست دارم که کریمی به تیم ما افتخار بدهد و به نفت بیاید. او چند پیشنهاد از داخل و خارج دارد که در حال تصمیم‌گیری درباره آن‌هاست. به هر حال ما خیلی دوست داریم که او کنارمان باشد.

* وضع روحی کریمی خوب نیست

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از نظر کریمی درباره نفت مطلع است یا خیر گفت: او در جواب درخواست من حرف خاصی نزد. احساس کردم که او از نظر روحی وضع خوبی ندارد و سرحال نیست ولی دوست دارد امسال هم بازی کند. خیلی دوست دارم که در سالی که پیش رو داریم، کریمی کنارمان باشد.

* در نفت آرامش بیشتری دارم

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه درباره تفاوت کار در پرسپولیس و نفت تهران گفت: شرایط نفت مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان نیست. اینجا آرامش بیشتری دارم امکانات باشگاه هم خیلی خوب است. مدیران نفت بسیار فهمیده و بادرایت هستند که خیلی به کادر فنی کمک می‌کنند. کار کردن در این تیم‌ها راحت‌تر است.

* کار کردن با جوان‌ها لذت خاصی دارد

گل‌محمدی در ادامه از جوان بودن ترکیب تیمش گفت و افزود: کار کردن با جوان‌ها لذت خاصی دارد و من از این که در نفت هستم خوشحالم. نفت تیم اصیل و ریشه‌داری است که بازیکنان بزرگی در آن بازی کرده‌اند.

* شرایط نفت با خلق و خوی من سازگار است

وی در پایان خصوصیت اخلاقی تیم جدیدش را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: نفت یک باشگاه ارزش و اخلاقی است و روی مسائل اخلاقی توجه می‌کند. این مسئله با خلق و خوی من هم سازگار است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها