پروین مدیر فنی دی استرادای اسلواکی شد

اختاپوس در حریم سلطان

حمید علی عسگر :

امیدوارم دایی پشیمان نشود

نیازی به عقد قرارداد جدید با پرسپولیس ندارم چون هنوز تا دو سال دیگر بازیکن این تیم هستم.
کد خبر: ۵۶۷۴۶۷
امیدوارم دایی پشیمان نشود


حمید علی عسگر که لیگ دوازدهم را هم با پرسپولیس آغاز کرده بود در میانه فصل با نظر گل محمدی به طور قرضی راهی راه آهن شد اما با بازگشت دایی به پرسپولیس او هم بازگشت و امیدوار است که در فصل آینده روزهای بهتری با پرسپولیس داشته باشد.
علی عسگر با بیان این مطلب به جام جم ورزشی می گوید : برای من جدایی از پرسپولیس واقعا سخت بود چون 6 سالی  همراه این تیم بودم اما در آن مقطع احساس کردم باید بروم و برای پرسپولیس حاشیه درست نکنم، اما حالا همانقدر که از جدایی ام از پرسپولیس ناراحت بودم از این بازگشت خوشحالم و امیدوارم که علی آقا ( دایی ) از تصمیمی که برای برگرداندن من گرفته پشیمان نشود و از عملکردم راضی باشد .                                                                                                                            
هافبک ، مهاجم پرسپولیس درباره ناکامی تیمش در فصل گذشته با وجود بازیکنان زیادی که به خدمت گرفته بود، خاطرنشان کرد : درست است که پرسپولیس فصل قبل بازیکنان خوب زیاد داشت و حتی در برخی از خطوط با ترافیک مواجه بود اما نتوانست به درستی از آنها استفاده کند و همین باعث شد در لیگ و جام حذفی به چیزی که می خواهد نرسد . اما به نظرم با تجربه و توان مدیریتی که علی دایی دارد می تواند این مشکل را حل کند و حضور بازیکنان در پستهای مختلف را به نقطه قوت تبدیل کند ، این مسائل متاسفانه در پرسپولیس به جای آنکه مثبت باشد زود تبدیل به حاشیه می شود و اگر جلوی این اتفاق را بگیریم حتما موفق می شویم.                                                                                                                                             
علی عسگر در بازگشت به پرسپولیس بدون عقد قرارداد در تمرینات حاضر شده است ، وی در این باره می گوید : من قرضی به راه آهن رفته بودم ، دو سال دیگر با تیمم قرارداد دارم و بازیکن پرسپولیس هستم و برای هماهنگی با هم تیمی هایم هم مشکلی ندارم ، فکر می کنم باید به دوران ناکامی پرسپولیس پایان بدهیم . بازگشت علی دایی اولین قدم مهم بوده و باید همه با هم دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس بعد از سالها قهرمان شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها