زن نظافتچی که از خانه صاحبکارش 60 میلیون تومان سکه و طلا دزدیده و متواری شده بود، از سوی پلیس تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۷۲۵۵
زن خدمتکار 60 میلیون تومان طلا دزدید

به گزارش جام‌جم،هفته گذشته زنی با حضور در شعبه 14 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران از یک زن نظافتچی به اتهام سرقت صندوقچه طلاهایش شکایت کرد. شاکی گفت: مدتی پیش از طریق یک دفتر خدماتی، یک نظافتچی استخدام کردیم. چند ماه از رفت و آمد او به خانه‌ام نمی‌گذشت که متوجه شدم بخشی از طلاهایم گمشده است، به زن نظافتچی مشکوک شده و او را زیر نظر گرفتم اما مورد مشکوکی از او ندیدم.

وی اضافه کرد: یک هفته پیش قصد مسافرت داشتیم که طلا‌ها و سکه‌هایم را که 60 میلیون تومان ارزش داشت، در صندوقچه‌ای گذاشتم و پنهان کردم. اما پس از بازگشت، صندوقچه طلاهایم ناپدید شده بود.

سرقت طلا و سکه از صندوقچه

شاکی یادآور شد: به زن نظافتچی ظنین شده و با تلفن همراهش تماس گرفتم اما خاموش بود. سپس از دفتر خدماتی سراغ او را گرفتم و متوجه شدم، زن نظافتچی از آنجا تسویه حساب کرده، دیگر اطمینان یافتم، او طلا و سکه‌ها را سرقت کرده است.

با طرح این شکایت، پرونده در دستور کار مرکز پلیس تهران قرار گرفت و جستجو برای دستگیری زن نظافتچی آغاز شد تا این که دو روز پیش ماموران مطلع شدند زن سارق از طریق یک دفتر خدماتی دیگر، برای نظافت به خانه‌های مردم در تهران رفت و آمد می‌کند. در ادامه زن سارق دستگیر و در بازرسی از خانه وی بخشی از طلای مسروقه کشف و ضبط شد.

اعتراف به سرقت میلیونی

متهم با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی به سرقت سکه و طلاهای شاکی اعتراف کرد.

در ادامه مشخص شد، متهم ابتدا بخش کوچکی‌ از طلاها را سرقت می‌کرده تا ردی از خود بر جای نگذارد. سپس در نبود‌ صاحبخانه و خانواده‌اش با کلید یدکی که از خانه در اختیار داشته شبانه طلا و سکه‌های صندوقچه را سرقت کرده و سپس بخشی از آن را فروخته تا بدهی‌هایش را بدهد و کمی از طلا‌ها را هم به اعضای خانواده‌اش هدیه داده است.

در ادامه معلوم شد متهم قصد داشته بقیه طلا‌ها را هم بفروشد که دستگیر شده است.

بنا بر این گزارش، برای متهم از سوی بازپرس شاهنگیان در شعبه چهاردهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو قرار قانونی صادر شد.

تحقیقات تکمیلی از متهم برای مشخص شدن دیگر سرقت‌هایش ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سفتی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
۰
۰
خیلی عالی متشكر از مطالبی اطلاع رسانی كردید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها