دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

نسل سوم انقلاب با بصیرت نافذ خود حرکت دشمن را ناکام می‌کند

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: نسل سوم انقلاب با بصیرت نافذ خود حرکت دشمن را ناکام می‌کند و هوشمندانه در صحنه انتخابات حاضر می‌شود.
کد خبر: ۵۶۷۰۲۲
نسل سوم انقلاب با بصیرت نافذ خود حرکت دشمن را ناکام می‌کند

حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دانش‌آموزان ایران اسلامی همپای آحاد ملت در انتخابات نقش آفرینی خواهند کرد، اظهار داشت: درست که دانش‌آموزان ما حق رأی ندارند ولی به تعبیر مقام معظم رهبری، می‌توانند خانواده خود را برای انجام مسئولیت تحت تأثیر قرار دهند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی همواره در راستای منویات داهیانه مقام معظم رهبری برای خودشان رسالت قائل هستند و حتی اگر تصمیم‌گیر نباشند، تصمیم‌ساز انتخابات خواهند بود.

علامتی افزود: در انتخابات 24 خرداد، بار دیگر ملت ما تمام حرکت‌های خبیث دشمن را مأیوس و ناامید می‌کند و اجازه نمی‌دهد، امپراطوری رسانه‌ای غرب به اهداف شوم خود دست یابد.

وی بیان داشت: اینکه همه گروه‌ها و احزاب در انتخابات مشارکت کرده و کاندیدا معرفی می‌کنند، خود نشان روشنی از سلامت انتخابات در ایران است.

علامتی اضافه کرد: انتخابات در ایران طی سال‌های گذشته در کمال سلامت و اطمینان برگزار شده است و فصل‌الخطاب هم قانون است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان یادگار امام عظیم‌الشأن ما در قانون اساسی است، افزود: لازم است که به نظر شورای نگهبان چه در مرحله تأیید صلاحیت‌ها و چه در مراحل دیگر به عنوان فصل‌الخطاب احترام گذاشته شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: کاندیداهایی هم که رد صلاحیت شدند، باید قانون را فصل‌الخطاب بدانند و هرگز در جهت شبهه‌ وارد کردن به قانون و نهاد شورای نگهبان نباشند چرا که شورای نگهبان بالاترین جایگاه را در صیانت از قانون دارد.

وی با بیان اینکه پایبندی به قانون یکی از شاخص‌های مهم انتخابات در کشور است، افزود: همه وظیفه داریم به نظر شورای نگهبان احترام بگذاریم و آن را بپذیریم.

علامتی تصریح کرد: نسل سوم انقلاب با بصیرت نافذ خود حرکت دشمن را ناکام می‌کند و هوشمندانه در صحنه انتخابات حاضر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها