دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان:

نسل سوم انقلاب با بصیرت نافذ خود حرکت دشمن را ناکام می‌کند

کارشناس مسائل سیاسی:

نامزدها مراقب باشند برای نقشه‌های دشمن بسترسازی نکنند

عضو شورای پژوهشی مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور در مصاحبه با برنامه رویداد از رادیو گفت گو به تبیین شیوه‌های مقابله با مداخلات کشورهای معاند نظام در انتخابات سال جاری پرداخت.
کد خبر: ۵۶۷۰۱۶
نامزدها مراقب باشند برای نقشه‌های دشمن بسترسازی نکنند

عباس حاجی نجاری اظهار کرد: دشمن از شیوهای مختلف به فشار علیه مردم ایران و شکست اراده ایشان پرداخته است. بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری توجه استکبار به اراده سیاسی مردم ایران معطوف شد و کوشید تا با شیوه تحریم این اراده محکم را بشکند.

وی افزود: حماسه سیاسی مردم ایران در این رویه نظام استکبار تغییر ایجاد خواهد کرد. ما باید راهبرد نظام سلطه را در مورد انتخابات بشناسیم و بدانیم کسانی در حال اظهار دلسوزی برای مردم ایران هستند که خود مرتکب بسیاری کشتارها و فجایع انسانی در عراق و ویتنام و افغانستان بوده‌اند.

عضو شورای پژوهشی مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور گفت: در ماجرای احراز صلاحیت‌ها وزیر خارجه آمریکا اعلام حضور می کند و به دلایلی واهی این انتخابات را غیر قانونی بر می شود. این نشان از نوع ورود غربی ها به مبانی انتخابات ایران است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: خود کاندیداها نیز باید مواظب باشند و برای نقشه‌های دشمن بسترسازی نکنند. چه گفتمان نامزدها و چه گفتمان توده های اجتماعی باید در زمینه گفتمان مقاومت و پایداری در مقابل دشمنی های غرب باشد.

عضو شورای پژوهشی مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور گفت: بیداری اسلامی و توسعه علمی در خاورمیانه توانسته است ارکان نظام سلطه را به لرزه درآورد و اگر بسترسازی و زمینه سازی برخی از مرتجعین نبود، ما شاهد نتایج شیرین آن بودیم.

حاجی نجاری تصریح کرد: سال گذشته خانم کلینتون اظهار کرد آمریکا برای آشوب در خیابانهای تهران هر چه توانست هزینه کرد. در مقابل این تلاش استکبار، حضور در عرصه انتخابات، پاسداری از خون شهدای انقلاب اسلامی است و همین است که می تواند پشت دشمن را بشکند و این پیام روشن را اعلام کند که مردم ایران بر اصول و آرمانهای خود ایستاده اند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مقام معظم رهبری در گفت وگوی خود با دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) تأکید کردند که جوانان ما نیاز دارند تا تاریخ انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسند. لذا وظیفه همه نخبگان است که در راستای این فرمایش‌های مقام معظم رهبری قدمهای بلندی را بردارند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها