افشای یک خبر دردسر ساز؛

کاپیتان با ژابی و آربلوئا قهر است!

کاسیاس و لوپز علیه هم؛

جنگ دروازه بان های رئال علنی شد

در حالی که چند روزی بیشتر از خروج خوزه مورینیوی پرتغالی از رئال نمی گذرد جنگ سنگربانان رئال علنی شده است.
کد خبر: ۵۶۶۴۲۹
جنگ دروازه بان های رئال علنی شد

به گزارش سایت جام  جم ورزشی؛ ایکر کاسیاس و دیه گو لوپز دو دروازه بان کهکشانی ها امروز در دو مصاحبه جداگانه علیه یکدیگر موضع گرفتند، یکی با رادیو اسپانیا مصاحبه کرده است و دیگری با تلویزیون خصوصی رئال مادرید.

در جریان این فصل از رقابتهای لالیگا کاسیاس به دلیل آسیب دیدگی در چند بازی نتوانست برای رئالی ها به میدان برود تا لوپز به جای او درون دروازه قرار بگیرد. اما حتی هنگامی که کاسیاس آسیب دیدگی خود را پشت سر گذاشت باز هم نتوانست به درون دروازه قوی های سپید برگردد و دلیل آن به اختلافات این دروازه بان با خوزه مورینیو برمی گردد. کاسیاس و لوپز اکنون که دیگر مورینیو از رئال رفته است جنگ خود را علنی کرده اند.
لوپز در مصاحبه اخیر خود با رادیو اسپانیا گفت: می خواهم در رئال بمانم و با کاسیاس رقابت کنم. او فکر می کند فقط به دلیل اختلافاتش با مورینیو نیمکت نشین شده بود اما در واقع خودش را گول زده است چون من به هر حال از او آماده تر بودم.

وی افزود: من در رئال تازه وارد محسوب می شوم اما کاسیاس حق ندارد حضور من درون دروازه رئال را نه به آمادگی ام که به لجبازی های مورینیو نسبت بدهد.

لوپز در ادامه گفت: مورینیو به من فرصت بزرگی داد و من هم از این فرصت نهایت استفاده را بردم. کاسیاس اگر چند بازی نیمکت نشین شد به دلیل ناآمادگی و ضعفش بود .

ایکر کاسیاس نیز در گفت و گوی اخیر خود با تلویزیون اسپانیا گفت: این فصل رئال نتوانست همه اهداف خود را به خوبی پیش ببرد اما این وضع برای فصل آینده قطعا تکرار نخواهد شد. من هم یکی از بدترین فصل های خود را پشت سر گذاشتم اما همه دیگر خوب می دانیم واقعیت چه بود.

وی گفت: لوپز دراین فصل فرصتی به دست آورد که هرگز دیگر آن را به چنگ نمی آورد. او باید خیلی خوشحال باشد که به دلیل لجبازی های مورینیو فرصت بزرگی به دست آورد و درون دروازه رئال قرار گرفت. او بهتر است کمی به اطراف خود نگاهی بیندازد و متوجه شود در کدام باشگاه بازی می کند. او دراین باشگاه خیلی راحت نمی تواند درباره هر کسی صحبت کند و یا اینکه خود را برتر از دیگران بداند. لوپز اشتباه می کند و حقیقت این است که کارهای اشتباه مورینیو باعث شد که او تفکر اشتباهی داشته باشد. او همین چیزی که هست باقی خواهد ماند چون خودخواهی اش اجازه نمی دهد که بیشتر از این پیشرفت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها