مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي بوشهر گفت؛

كسب مقام دوم در اجراي تحقق و تعهدات 

سرمایه‌گذاری 148 میلیون دلاری در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: هم‌اکنون 23 طرح صنعتی با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی با اعتبار 148 میلیون دلار در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی فعال است.
کد خبر: ۵۶۶۱۵۹
سرمایه‌گذاری 148 میلیون دلاری در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی، علی سلیمانی اظهار داشت: هم‌اکنون 23 طرح صنعتی با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی با اعتبار 148 میلیون دلار در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی فعال هستند که از این تعداد 18 طرح صنعتی به بهره‌برداری رسیده و پنج طرح در مرحله ساخت و ساز با پیشرفت فیزیکی 20 تا 50 درصد است.

وی ادامه داد: با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی در طرح‌ها و واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی، زمینه اشتغال‌ 3 هزار و 3069 نفر فراهم شده است.

وی اظهار داشت: سرمایه‌گذارانی از کشورهای آلمان، چین، پاکستان، افغانستان در طرح‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی استان مشارکت دارند.

سلیمانی، بیشترین میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان به لحاظ کمی را متعلق به سرمایه‌گذاران چین اعلام کرد و افزود: سرمایه‌گذاران این کشور در چهار طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان مشارکت داشته‌اند.

وی عنوان کرد: انواع کاشی و سرامیک، انواع شمش آهن و لوله و پروفیل فولادی، انواع کاغذ، مواد شیمیایی، قطعات الکترونیکی، دارو و عصاره‌های گیاهی از جمله محصولات تولیدی سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک‌های صنعتی استان به شمار می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها