حمله به سرمربی جدید چلسی تمامی ندارد؛

یک لالیگا علیه مورینیو

حمله شدید کرایف به سرمربی سابق رئال مادرید:

شرم بر مورینیو!

فضای فوتبال اسپانیا همچنان تحت تاثیر جدایی مورینیو از رئال مادرید و حواشی مربوط به آن قرار دارد.
کد خبر: ۵۶۵۶۴۶
شرم بر مورینیو!


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ البته حمله کرایف به این مربی پرتغالی ، مورینیو را بیشتر در کانون توجه قرار داد. نیمار برزیلی هم بالاخره بارسلونا را به رئال مادرید ترجیح داد تا تیم سلطنتی اسپانیا شکست سختی از حریفش در بزرگ ترین نقل و انتقال فصل بخورد. سایر اخبار مهم فوتبال اسپانیا به شرح زیر هستند:
• آلکسیس سانچز بال شیلیایی بارسلونا اعلام کرد که تصمیم قطعی خود را مبنی بر ماندن بارسلونا گرفته است و دیگر قصد ندارد به یوونتوس برود. او گفت: یک سال دیگر با بارسا قرار داد دارم و ترجیح می دهم در تیمی بمانم که به آن عشق می ورزم.
• زاپاتا مدافع تیم ویا رئال در آستانه جدایی از این تیم و فوتبال اسپانیا قرار دارد. کریستین زاپاتا توافق نهایی خود را با تیم آث میلان کرده است و از فصل آینده در روسونری به میدان می رود. این ملی پوش 26 ساله کلمبیایی به صورت قرضی و برای یک فصل به تیم آث میلان می رود.
•  مدافع پرتغالی رئال مادرید با بیان اینکه از انتقادات خسته شده است اعلام کرد که می خواهد از رئال جدا شود. کونترائو به مارکا گفت: از زمانی که به رئال آمدم تحت بی رحمانه ترین انتقادات قرار گرفتم اما اکنون دیگر تاب این فشارها را ندارم و می خواهم هر چه سریع تر از این تیم جدا شوم. وی افزود: هرگز گمان نمی کردم که روزهایم در رئال تا این اندازه تیره و تار باشد. نمی دانم اشتباه من چه بود. الان می خواهم هر چه سریع تر به پیشنهادهایی که در دست دارم فکر کنم.
• بازیکن افسانه ای و سابق بارسلونای اسپانیا در یک اقدام بی سابقه خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی و سابق رئال مادرید را مورد حمله لفظی شدیدی قرار داد. یوهان کرایف گفت: مورینیو در لالیگا جوی مسموم به وجود آورد و این کار  وی قابل بخشش نیست. شرم بر او باد و امیدوارم هرگز به لالیگا برنگردد. کرایف در ادامه گفت: رفتار بد او بر روی همه تاثیر می گذاشت. رئال تیم بسیار خوبی بود اما اگر در این فصل به هیچ جا نرسید و جامی به دست نیاورد به رفتارهای غلط و شرم آور مورینیو برمی گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها